Pages

13 Nisan 2009 Pazartesi

(SULTAN AHMET BİR BAŞKADIR)

ALLAH ülkemizi kimsenin işkali altında bırakmasın.Bayrağımız göklerde hep dalgalansın...
Bakarmısınız güzelliğe kültürümüz,tarihimiz,maneviyatımız.Sultan ahmet bir başkadır.
Termosumuzu aldık,açmamzı yaptık doğru sultan ahmete!
Bunların her rengi vardı.Sultan ahmete girer girmez sümbül kokusu sarmışıtı ortalığı..Onları çekemedim.
Gözlerimi kapadım,o kuşlar cıvıl cıvıl itişip kakışıyorlardı.Diyer seslere kulaklarımı tıkadım.Uzun süre dinledim onları..
Benim hayvan sevgimi anladı herhalde hiç ayrılmadı yanımdan.Uyudu durdu güneş altında...
Bu güzelliği geçemiyeceğim!Hepsi biryere toplanış kendilerini ALLAH'a emanet etmişler...
Resimin üzerini tıklarsanız fiyatları daha yakından görebilirsiniz.

Gökyüzü masmavi:)Sultan ahmete gittiğim gün geçen cumaydı ,resimlerin üzerindede tarihleri var zaten.Yayınlamak bugüne kısmetmiş...
Turist cennetiydi o gün:)Herkes sere serpe uzanmış çimenlerin üzerine...ALLAH yokluklarını göstermesin.
Çalışmalar devam ediyordu,çim kesiliyordu çim makinalarıyla! Huzur dolu bir gün geçirdik o gün iki ablam,annem ve ben...Sultan ahmetin içi çok güzel başka bir gün onuda paylaşırım sizlerle.Cuma günü vaaz veriyorlar,o insanların akın akın camiye girmeleri duygulandırıyor insanı!Hep iman sevgisi olsun inşALLAH içimizde
Sevgiyle kalın




7 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın Şanslı,biz de eşim ve kardeşimle beraber,birkaç gün önce konuşuyorduk.Topkapı sarayı,Dolmabahçe,Sultanahmet gibi yerlere küçük yaşlarda gittimiz için pek birşey hatırlayamıyoruz doğal olarak.En kısa zamanda gidip,oraların keyfine ve tadına tekrar varmak istiyoruz.Bu arada fotoğrafları da çok beğendim,herkese çok selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Değerlerimize sahip çıkmalıyız.Resimler çok
    güzeller...SEMİ

    YanıtlaSil
  3. haydi kizlar... mosquito, sansli, teyzeler... toparlanin hic anlamam valla.. ben gelince hep beraber bir sultanahmet keyfi daha yapicaz :))
    cok guzel anlatmissin sansli.. kalbim patir patir atti (heyecanimi anla yani). ;)) sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  4. Mosquito gerçekten tadı keyfi bambaşka beğendiğin için teşekkürler.
    Medinem seni anlıyorum aynı heyecanla yazdım.
    Gelince hep beraber inşALLAH :)Yorumun için teşekkürler.
    Çabuk gel biz hazırlanıyoruz.

    YanıtlaSil
  5. çok isterdim bende şimdi oraları görmeyi,
    gidince bizim içinde dua edin doyasıya gezin artık

    YanıtlaSil
  6. oraya gelmiş kadar oldum.çok güzel ve seneler oldu gelmeyeli .ama düşünüyorum .çocuklarla bir gün gelmeyi.topkapı sarayını ,aya sofyayi ,camileri gezmek istiyoruz.çok çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. merhaba ziyaretine geldim fotograflar harika içim açıldı

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)