Pages

9 Nisan 2009 Perşembe

KÜÇÜK AYRINTILAR







Benim ablam şapkasız çıkmam diyenlerden.Aynı modelden 3 tane alınca iş başa düştü.Ablamın haberide yok,hemen kafamda tasarladım.Tek tek üzerine küçük ayrıntıları yerleştirdim.Bence havasını değiştirdi...Motifleri yapıp benim seçtiğim yerlere yerleştirdim.
Büyük motiflerin olduğu yerde aynı kumaşından düğmeler vardı.Hiç çıkarmadım düğmeleri,ablamın beğenisine sundum .Zevkle kullanıyor:)
İnsan yapıyor ama karşısındakinin beğenmesi çok mutlu ediyor insanı...
Sevgiyle kalın...



8 yorum:

  1. beğenilmiycek gibi değil ki .harika olmuşlar.bayıldım.küçücük bişey ama havasını tamamen değiştirmiş.güle güle kullansın.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. cok SIK olmusss.... ya bu sapkalardan bende istiyorumm.. sapkalarin modeli de guzel birde arkasi hafif lastikli gibi durdugundan basta da rahat duracagini dusunuyorum.. sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  3. Medinem canın sağolsun sen iste yeter..
    Üzerindeki motifleride örerim.
    Canım.

    YanıtlaSil
  4. Allah razi olsun.. seninde cuman mubarek olsun ins. Yakinda sizinleyim :))) sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  5. Şapkalar harika olmuş.Çok orjinal..Renklerin uyumu da çok hoş.Emeğin,yeteneğin ve zevkin için tebrikler..

    YanıtlaSil
  6. canım benimde sana ödülüm var

    YanıtlaSil
  7. Farklılıkları seviyorum.Tebrikler
    SEMİ

    YanıtlaSil
  8. şapkalar çok hoş olmuş.küçücük renklendirmeler havasını değiştirmiş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)