Pages

13 Eylül 2009 Pazar

BİZİM ŞANSLI'NIN HALLERİ

Şanslı'nın birinci pozisyonu-Ordu'dan geldikten sonra bavulları boşalttık.Tam kaldıracağız Şanslı bavullardan birini kaptı.Aman biraz hevesini alsın dedik ama Şanslı hala bavulu kaldırmamıza izin vermiyor.Nasıl sarılmışta uyuyor bavuluna:)
İkinci pozisyonu-Öyle bir dalmışki uykuya artık bizi bile görmek istemiyormuş gibi duruyor.
Üçüncü pozisyonu-Artık Şanslı'cım bavulunu ardında bırakmış.Değmiş ama!
Şanslı ile oyun video olarak burada görmek isterseniz buyrun.
Sevgiyle kalın...

18 yorum:

  1. Ya o son pozuna bittim be ablacım, benim için sıkıştır bebeğimi emi?

    YanıtlaSil
  2. Bizim kız da böyle,sanki taş taşımız gibi nasıl yatıyo ayak kafa bi yanda:))

    YanıtlaSil
  3. Bu kediciğe kıyılıpta uykusu bölünür mü? O bulmuş yeni yerini :)

    YanıtlaSil
  4. Harikaymış, çok tatlı uyuyor:)

    YanıtlaSil
  5. canım benim yaaa bak şunun şekerliğine maşallah. video suna da bayıldım bizim Bademde sabah akşam aynı halde . Badem olsa o kadar durmaz merakından direkt örtünün içine dalardı:)))) çok güldüm öpüyorum şanslıyıda senide canım

    YanıtlaSil
  6. Maşallahhhhhhh, nasıl da güzel uyuyor bebeğimm... Yaaa bunu böyle görüpte sıkıştırmadan nasıl durabiliyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  7. ŞANSLI şanslı ellerde videosuna bayıldım sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. o nasıl bir uyumadır nasıl bir yatmadır.çokda rahat ettiği kesin.

    YanıtlaSil
  9. yastık gibi ..çok şirin ...çok yakışıklı ...

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı :) Nasıl güzel pozlar onlar öylee;)

    YanıtlaSil
  11. Kandiliniz mubarek olsun.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. Ne tatlı böyle. Ne şirin ya.
    Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir.
    Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır.
    Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı.
    Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz.
    Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. Mübarek Kadir Gecesinde Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  13. cok tatlı valla bayılıyorum bu şanslıya.

    YanıtlaSil
  14. YATIŞA BAKARMISINIZ BAYILDIM YERİM BEN BUNU YERİM

    YanıtlaSil
  15. Bu nasıl bir yatış kendini kaybetmiş.Yerim ben onun o patişlerini göbişini...

    YanıtlaSil
  16. fistik ve pati
    Kendini kaybetti uyurken::))

    YanıtlaSil
  17. yatışını sevsinler senin canım benimm:)
    sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)