Pages

23 Eylül 2009 Çarşamba

OYADAN KARANFİLLİ YÜZÜK

Arkadaşlar hepimiz bayramımızı yapık geldik.Bayram tatiliniz inşallah güzel geçmiştir.Benim eş,dost,akraba çok güzel geçti.Bu arada bayramdan önce yapmıştım bu yüzüğü sizinle paylaşmak istiyorum.Bu yüzükte oyadan yapılmış bir yüzük.Daha önce biliyorsunuz bilekliğini yapmıştım.Bilekliği yerini buldu:)Yüzük açılıp kapanabilir,yani her ele uygundur.İlgilenenler olursa pasajda yerini 8 tl den yerini alacaktır.
Büyütülmüş halini görmek için resmin üzerine bir tık yeterli.
Hepinize kucak dolusu sevgiler...

16 yorum:

  1. tatil olur da kötü geçer mi:)) güzel bir bayram tatiliydi benim içinde...yağmuru bol ama güzel ne de olsa sevdiklerimizle...

    YanıtlaSil
  2. ellerne saglık.geçmiş bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. o ellerin güzelliği yüzüğü gölgede bırakmış ..

    YanıtlaSil
  4. eller çicek açmış güzel ellerinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. hmmm...çok güzel.:)tasarımların hepsi güzel zaten.Başarılar...

    YanıtlaSil
  6. canım benim tatiller kötü olur mu hiç .güzel yorumun için çok teşekkür ederim demekkı kalp kalbe karşıymış.kaç günler boyunca bende çok ugraştım yorum yazabılmek için .ama şükür takılmadan gidiyor şimdilik.kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Dere akiyor dere
    Yalelel yalelel
    Suyunu serpe serpe
    Yalelellim

    Al dere gotur beni
    Yalelel yalelel
    Sevdigimin oldugu yere
    yalelellim... :)))

    Oyleguzel isler yapiyorsun kigozumun onune basinda igne oyali bir kiz hayal ettim.. Oyasini yaparken askerdeki olan sevgilisini hatirliyan bir asikar :))
    medinem

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık canım
    Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. Tasarım adına çok güzel duruyor.. Çok ilginç çalışmalar bunlar, emeklerinize sağlık.. Geç oldu ama bende sizin ve sevdiklerinizin geçmiş bayramını kutluyorum.. Teşekkürler, selamlar..

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlıkk süpper olmuşşş

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım harika olmuş . nice bayramlara sağlıkla inş.

    YanıtlaSil
  12. Harika bayıldım:))Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  13. Ço güzel çok hoşuma gitti. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  14. Bence bilekliği alan kişi yüzüğü de kaçırmamalı,harika bir yüzük:)Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. çOK HOŞ BİR YÜZÜK OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)