Pages

1 Eylül 2009 Salı

BU NEDİR?

Arkadaşlar bu ilk defa başıma geldi.Bu daha ne olduğu belli olmayan oyuncak koyun diye başlandı.Şekil almaya başlayınca domuza benzedi,biraz daha ördüğümde köpeğe benzedi,kutup ayısına bile benzetildi.
Ben ince ip ile çalışıyorum.Saçaklı ip kullanmam gerektiği için bunu kalın ip ile ördüm.
Evin maskotu oldu adeta:)Herkes bir şey söylüyor.Bizi gülme krizine soktu.Arkadaşlar sizinde fikirlerini almak istiyorum.
Sizce bu oyuncak hangi hayvana beziyor?
Sevgiyle kalın.

16 yorum:

  1. Karincayiyene benzettim azcik :P :S :D

    YanıtlaSil
  2. resmi ilk görnce kirpi sandım:)) kirpi bu ne koyunu:)))

    YanıtlaSil
  3. benim ela mercanım görünce meeee dedi o daha 22 aylık1 1 günlük
    onun meeee si üzerine ben koyunda takıldım kaldım
    ellerine sağlık tam bir maskot :)))

    YanıtlaSil
  4. yaseminkale
    Canım Ela'nın gözlerinden öp benim için.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. kirpiye benziyor:))
    ama çok şeker bir kirpi
    yada tüyleri diken diken olmuş bir kuzu:))

    YanıtlaSil
  6. ben de koyuna benzettim.kafasından dolayı.çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Ya Çok sevimli:)
    Çapkın bir koyuna benziyor:))

    YanıtlaSil
  8. Kuzu ile fare kırması diyebilirim:)))) Ne olursa olsun süper şeker bişey olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. zuzu vee meeeecik .....kesinlikle ))))))

    YanıtlaSil
  10. Bence kuzu:))çok tatlı çok.Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  11. bence kirpiye daha çok benziyor.bazen oluyor böyle.bende başka bişey diye başlıyorum başka bişey çıkıyor .eline sağlık

    YanıtlaSil
  12. Beaz kirpi sankim, alışveriş ganimetleri de hayırlı olsun ablası

    YanıtlaSil
  13. STİL DİREKTÖRÜ
    Teşekkür ederim canım benim.Seninde hayırlı olsun emeğinin karşılığını almanı dilerim.Sevgiler!
    zuzu
    Bloguma hoş geldin.Teşekür ederim.

    YanıtlaSil
  14. Bence karıncayiyene benziyor :) Ama çok tatlı olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. :)) GERCEKTEN COK ILGINC BISI OLMUS :)))))))))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)