Pages

11 Eylül 2009 Cuma

ÇİÇEKLERİ ÇOK SEVİYORUM!


Arkadaşlar annemin namaz başörtüsü yaptığı oyadan biraz artmıştıki hemen kaptım.Çünkü bu tarz oyalardan çok güzel aksesuarlar oluyor.Bir örneğini görmüş bulunuyorsunuz hi hi hi!Bu aradada yakın çekim dolayısıyla çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.Bu oyadan biraz daha var bakalım ondan ne yapacağım.İlgilenenler olursa pasajda 8 tl den yerini alacaktır.
Yakından bir görelim.
Sizlere güzel bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiyle kalın.

17 yorum:

  1. çok şık olmuş eline sağlık
    izlemeye aldım arkadaşım fırsat buldukça burdayım

    YanıtlaSil
  2. aa çok güzel olmuş birtek şu oya işini beceremiyorum aman oda eksik kalsın dimi:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım,Kolyede çok güzel olur bundan,ellerine sağlık:) )

    YanıtlaSil
  4. ÖRGÜÇANTAM
    Ziyaretin yorumun için teşekkürler.İyi dostluklara inşallah!

    YanıtlaSil
  5. Kolye yapabilirsin.Ben de yeni yaptım.Koyucam bloğa.Ama benimki kalın ipten.:))Güzel olmuş.Çıtı pıtı.Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. harika ya evet bu tür elişlerini gördüm ama gerçekten çok şık duruyorlar

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş bir takı. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. İğne oyasına ben de bayılıyorum doğrusu. Ben de yakın zamanda kolye ve bilekliğini aldım. Çok şık duruyor değil mi?

    YanıtlaSil
  9. tarifsiz tarifler-ipek
    Arkadaşım bu iğne oyası değil,ama iğne oyası gibi duruyor çünkü kolalanmış.Sende takıların güle güle kullan.Gerçekten şık duruyor.



    Hepinize teşekkürler arkadaşlar güzel yorumlarınız için...

    YanıtlaSil
  10. Oyalar çok yakışıyor takılara,ben de beğeniyorum.Annenin ve senin ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Yaz bitti ama olsun her daim çiçek olsun eller kollar canım

    YanıtlaSil
  12. super bir degerlendirme olmus.. yandan sansli da gozunu dikmis bakiyor sanki :)) sevgilerrr medinem

    YanıtlaSil
  13. çok hoş olmuş.küpesi de çok güzel olur.eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. Bileklik çok hoş ve güzel olmuş güzel ellerinize sağlık Güzel bir pazar geçirmeniz dileğiyle SEVGİYLE kalın...

    YanıtlaSil
  15. Çok şık olmuş. Otantik. Eline emeğine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. pasajın hayırlı olsun bileklik çok hoşolmuş sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)