Pages

10 Eylül 2009 Perşembe

SİHİRLİ HAVLU

Arkadaşlar Küçükkuyu'ya gittiğimde hediyelik bir şeyler almak istedim.O sırada gözüme bu sihirli havlular takıldı.Aşağı yukarı açılmamış hali 7cm en ve boyunda,sıkıştırımış.Görünüşte kağıta benziyor ama %100 koton.Adı sihirli havlu diye geçiyor.Temizlik bezi olarak kullanılıyor.Elime aldığımda bir anlam veremedim.Kağıtmıdır nedir?Gördüğünüz gibi gezegenli,balıklı,çantalı ben çantalı olanı açtım.Deseni çanta ağırlıklı ve çok renkli:)sizlere şuradan buradan adım diyemiyorum.Ama böyle bir şeye rastlarsanız benim gibi şaşırmayın.Hemen 15 tane alın emin olun çok güzel bir hediye oluyor.
Hayırlı cumalar.
Sevgiyle kalın...

10 yorum:

  1. değişik ve güzel burdada varmıdır ki?

    YanıtlaSil
  2. Ben bir ara promosyon işi yapıyordum 2004 senesi, o zamanda tshirtler vardı böyle nostalji oldu bana da canım

    YanıtlaSil
  3. Hakikaten harika birşey bu.Bayıdım canım sağol paylaşımın için.İzmir'de varmı acaba?bi bakınayım.Sanada hayırlı cumalar olsun:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Günaydın canım güzelmiş,değişik...

    YanıtlaSil
  5. Evet t-shirtlerinden gördüm,hatta kullandık promosyon malzemesi olarak gelmişti.Baya kullanışlı oluyor.Havluları çok güzelmiş,cıvıl cıvıl.Güle güle kullan Şanslı..

    YanıtlaSil
  6. ah ah buralara gelmiyor böyle şeyler ...

    YanıtlaSil
  7. Çok harika birşeymiş böyle.

    YanıtlaSil
  8. Bu sihirli havlular çok güzel... Bugünlerde kafam çok karışık.hem işyeri ile hem özel hayatımla ilgili. bu sihirli havluları görünce içimden umarım benim hayatıma değer. hayırlısı ne ise olsun. öptüm seni

    YanıtlaSil
  9. Çok güzelmiş, ilk defa gördüm..Güle güle kullan.Çeyizlik bile olur..çok güzelmiş..İyi tatiller :) Sevgi ve sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle o güzel yüreğinizle yapmış olduğunuz yorumlara teşekkürler sevgiyle kalın... :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)