Pages

30 Eylül 2009 Çarşamba

KIZ KULESİ


Bu resmi geçen sene Büyükada'dan gelirken vapurda çektim.
Altdaki şiiri web de gezerken rastladım sizinle paylaşmak istedim.
Kalemine sağlık çok güzel yazmış arkadaş.

Aşkımı anlatmaya, boğaza kız kulesine gittim
tüm zamanların en güzel prensesi
denizin kalbidir orası,ışıl ışıl sesi
gönül yarası,sevda türküsüdür kız kulesi
derler ki
iki gencin gizli aşkına tanık olmuş
kavuşamayan aşıklara anlatılır hikayesi
lakin
bu deniz tanır beni
bu martılar da tanır
zaten vapurlar aşina bana
hasretimde kız kulesi sırdaş oldu, hüznümden yana
bu gidişim sevindirecek onu
vapurlar hürmet ediyor,selam veriyor
kız kulesi kibirle gözlerime bakıyor
en büyük aşk benimkisi diyor...

bugün iyi günümdeyim kız kulesi
uzun uzun tarih kokan anılarını anlattın bana
sen denize sevdalı
insanlar sana
senin bir yığın hikayen var
benim de bütün şarkılarda nağme nağme dinlediğim
sevdiğim var
ılık ılık esen nefesi yüzümde
sıcaklığı tenimde
öyle bir his var ki içimde
görmediğim an bir özlem hissederim yüreğimde
beni böyle büyüleyen ne?
itirafım gittikçe zorlaşıyor sana
bir türlü anlatamıyorum
sensiz nefes alamıyorum diyor
söyle bana kız kulesi
nazlanmayı bırak bana
bu, güzel bir gün
bir de beni dinle
sevdamı anlatacağım sana
aşk, korkak biliyormusun
sevdamızdan korkuyor
bizim kadar cesur değil
bir efsane daha yaz kız kulesi
bu, şiirlerime sığmayan sevdanın sesi
ve de ki
o yüreğinin sesi
gönlünün efendisi
sen kız kulesinin sevdalı prensesi..

Nihal Mirdoğan

ŞİİR ALINTIDIR

Sevgiyle kalın...

17 yorum:

  1. ben burda evlendim... :)
    çok özeldir benim için... fotoğraf da çok hoşmuş şiir de...

    YanıtlaSil
  2. mugemmell
    Evliliğin daim olsun.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. canım şiir çok güzel paylaşımın için teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Guzel paylasimin icin tesekkur ediyorum sansli... Yakinda geliyorum yine ins. gorusuruz... sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  5. canım reim ülkemizin en nadide görüntülerinden biri .güzel de çekmişsin kız kulesini sevmem diyen çıkmaz sanırım.

    amaaaa şiir de muhteşem yaaa şairin yüreğine sağlık. paylaşım içinde sana kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Şiirde yerde mükemmel güzellikleri bizimle paylaştığınız için teşekkürler...

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraf da ,şiir de harika..İstanbul'un ne kadar güzellikleri var.Bu koşuşturma,karmaşa içinde herşeyi unutuyoruz değil mi?..

    YanıtlaSil
  8. Fotoğrafa bayıldım.Çok merak ettiğim bir yer:)Sağol paylaşımın için.Canım postanı dün gönderdim.Umarım en kısa zamanda eline ulaşır:))Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. ENERJİ
    Enerjim çok teşekkür ederim canım.Ulaştığı zaman mutaka haberin olacaktır.Öptüm canım benim...

    YanıtlaSil
  10. merhaba çok güzelmiş ya gözlerim doldu.kız kulesine yakından bakmak hiç nasip olmadı olur inşallah çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  11. ne şanslısın ..ben ikiyılda bir görüyorum sen hergün ..şimdi istanbulda olmak vardı a......;))

    YanıtlaSil
  12. İstanbul da gitmediğim ve çok gitmek istediğim yerlerden biri burası.

    SEVGİLER CANIM.

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler şanslı,
    Şiir ve fotoğraf birbirini tamamlamış,

    YanıtlaSil
  15. şanslının teyzesi geldiiii:)))))
    güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle

    YanıtlaSil
  16. merhaba ben Nihal Mirdoğan şiirimi görmek beni mutlu etti..mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  17. Şiir
    Bloguma yaptığın ziyaret beni çok mutlu etti!İnanılmaz duygulu bir şiir gönlüne sağlık.
    Sana sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)