Pages

19 Eylül 2009 Cumartesi

GÜZEL ANILAR KALSIN AKILLARINDA

2008 bayramında aldım tadını,hep böyle fikirler geçiyordu aklımdan.Çocukların aklında bayrama yönelik bir şeyler kalsın istedim.Adettendir çocuklar kapı kapı dolaşır bayramlaşırlar.Para vermek onlar için zararlı,hemen gidip patlayıcı şeyler alıyorlar kendilerine.
Bu bayramda okullarında başladığını düşünerek küçük hediyeler hazırladım kendilerine!Hediye paketlerini büyük bir zevkle hazırladım.O çocuklardaki sevinci gördüm bir kere Allah bana sağlık verirse her bayram hazırlamak istiyorum.
Hediye paketleri hazır!Kapı zilinin çalmasını bekliyorlar.
Hepinize hayırlı bayramlar.
Sevgiyle kalın...

11 yorum:

  1. ne kadar iyi yüreklisin.
    allah herşeyi gönlüne göre versin.bayramın kutlu olsun....
    çok öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel, ne kadar sevineceklerdir ve sizin kapiyi unutmayacaklardir eminim ;)
    Burada kapi kapi gezen cocuk görmedim hic yani bizim bayramlarimizda..Belki bende yapardim böyle birseyler olsaydi.
    Hayirli bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. ne kadar guzel ozenerek dusunmussun... Kapinizi calan bol olsun insALLAH ve cocuklarin akillarinda guzel bir bayram olarak kalsin... Hepinizi opuyorum.. medinem

    YanıtlaSil
  4. cok düsüncelisin, keske bende bayrami türkiyede gecirebilseydim, kim bilir orda ne güzel bi atmosfer olacakdir..ozaman bende kapina gelir bir sekerini alirdim..simdiden bayramin kutlu ve mutlu olsun ablacim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel şeyler bunlar.çocuk olup kapınızı çalasım geldi:)
    şanslı sahiplenmiş bile hediyeleri:)yerim onu ben:)
    hayırlı bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar zarif bir düşünce :)
    Güzellikler içersinde güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. Bende şekerler tokalar hazırladım hepsine
    Sabah geldi bir posta çocuk bayıldılar
    Şimdi arkadaşlarını toplayıp geliyorlar :))))
    Güzel ya seviyorum bende çocuk sevindirmeyi
    İyi bayramlar canım

    YanıtlaSil
  9. canım nasıksın yaa bu netten gerçekten sinir olmaya başladım yaa bitürlü biyere giremiyorum yorum yazamıyorum çok ugraştım kaçgündür sana yorum yazabilmek için şükürler olsun başardım sevgiler canım

    YanıtlaSil
  10. Helal sana canım ya. Geçmiş bayramın kutlu olsun canım, az evvel döndük tatilden sevgiler

    YanıtlaSil
  11. aa ne güzel yapmışsın..bayılmışlardır kesin

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)