Pages

7 Eylül 2009 Pazartesi

PARMAK KUKLALARIM

Arkadaşlar bu sevimli iki kuklayı istek üzerine yaptım.Yeğenlerim yalnızca bana okul çantalarına süs yapmamı istediler.
Bende onlara parmak kuklası yapmayı tasarladım.Malum okulların açılmasına az bir süre kaldı.
Daha görmüş değiller,bakalım beğeneceklermi?Onlar için hem eğlenceli bir şey olsun istedim.
Eğer bloguma girip görürlerse fikirlerini yazsınlar de mi?ama!
Çantalarına rahat takabilmeleri için tepelerine birer aparat takarak halaları işlerinide kolaylaştırdı.Daha ne yapsın halaları:)
Resmi büyütmek için üzerine tıklamak yeterli.
Hayırlı bir hafta sizinle olsun.
Sevgiyle kalın...

22 yorum:

  1. ilginç.... Bir o kadarda sevimli.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel.kurbağalısını çok beğendim.sizin yeğenler bayılacaklar eminim:)

    YanıtlaSil
  3. çok şirin olmuşlar bence yeğenlerin bayılacak. güle güle kullansınlar; başarılı bir öğretim yılında.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım bayılım
    çok güzeller
    bende dün bir tane parmak kukla yaptım 4 tane daha yapıacak siznkilerde bana yeni fikirler getirdi
    çok çok çok ciciler

    YanıtlaSil
  5. Sempatik kuklalar güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Hala ellerine sağlık süper olmuşlar bende yeni görüdm:)) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Ezgi
    Rica ederim tatlım.Beğendiğinize sevindim.Sizleri çok öptüm.
    Halanız sizi çok seviyor.

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar sevimli seyler bunlar yaa :) Kurbagalisini daha cok begendim ;)
    Eline saglik.

    YanıtlaSil
  9. İkisi de birbirinden güzel.Yeğenlerin çok ŞANSLI valla:)Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Güzel fikir.Ne kadar da incesin.Çok tatlılar:))

    YanıtlaSil
  11. bunlar çok tatlı olmuş bende bende istiyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş.Güle güle kullansınlar..Sevgiler..
    Bu arada yiğenlerin şanslı, senin gibi bir halaya sahipler:)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, bir blogdan profil resminiz dikkatimi çekti ve şanslıyı bir göreyim dedim:))
    benimde oğluşumun adı BADEM bir ANK.kedisi.

    el emeklerinize hayran kaldım çok güzeller elinize sağlık.
    Eğer sizce de uygunsa eylül ayı boyunca sürecek eskileri yenileme ve değerlendirmelerle ilgili bir etkinliğimiz var siz ve dostlarınızı da aramızda görmekten onur duyarım.sevgiler
    Güzellikler hep yanınızda olsun.

    YanıtlaSil
  14. O kadar tatlılarki.
    Ne kadar güzel. Bayıldım bunlara.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. eline sağlık çok tatlı olmuşlar

    YanıtlaSil
  16. çok çok sevimli olmuşlar.harikasın şanslı.


    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. Hala çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.Zaten senin kötü yaptığın bişey görmedik.:

    Ben SİMAY Çok teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  18. Sana da canım bayıldım bunlara eteği bile var yerim ya bu arada yorumlardan pop up yap yorum sayfanı geri gel diğer yazıya da bak zor oluyor bilesin

    YanıtlaSil
  19. STİL DİREKTÖRÜ
    Oldumu şimdi canım.
    Teşekkür ederim,yorumun ve uyarın için.

    YanıtlaSil
  20. bayıldım bunlara harıkasın canım yaaa

    YanıtlaSil
  21. oy oy ...şirinliklere bayıldımmm..ellerine sağlık olsun canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)