Pages

16 Eylül 2009 Çarşamba

TOKALARA EL ATTIM!!!!

Bu sefer tel tokaları renklendirmek istedim.Bu arkasını dönen bebek ise bizim havalı.Tel tokada üç renk kullandım pembe,beyaz,kırmızı!
Çok zevkli bir çalışma oldu.Eğer ilgilenen olursa pasajda üçü birden 9tl ye yerini alacaktır.Havalıyı hatırlamak isterseniz işte burada !
Resmi büyütmek için resimlerin üzerine birer tık tık yeterli...


Not-Arkadaşlar bloggerdeki bağlantı sıkıntısı yüzünden kendi blogumu bile açamıyorum.Bu sorundan dolayı sizede ulaşamıyorum.Şu anda bloguma girebilmişken size döneceğim ama sonrası ne olur bilmiyorum.Aksaklıktan dolayı kusuruma bakmayın.
Sevgiler...

8 yorum:

  1. vayy canina.. ne kadar guzel olmus tel tokalar.. sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  2. cicici tokalar ellerinize sağlık
    güzelliklerde buluşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Canım çok hoş fikir.ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim!Özellikle kedili olana bayıldımm.Saçta çok şık duracağına eminim.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Eh havalıyada böyle havalı tokalar yakışır.
    canım ellerine sağlık
    bende blogspot sıkıntısı yüzünden kimin blogudenk gelirseonu ziyaret ediyorum.

    kendi pc den direkt açılmıyor sevgili muazzez in blogundan kendimi tıklayıp ordan girebiliyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. harika olmuşlar canım.ellerine sağlık ve bol satışlar...

    YanıtlaSil
  7. pisicikli tokanın adı şanslı toka olsun

    YanıtlaSil
  8. tokacıklar pek şirin olmuş.rengarenk her türlü renkler ve motifler kullanılabilir.simli ipliklerden de çok güzel olur yapılınca başarılar iyi satışlar.:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)