Pages

27 Eylül 2009 Pazar

PİSİLERE OYUNCAK





Bende bu kadar çok hayvan sevgisi varken hayvanları unuturmuyum hiç!bu oyuncakları pisilere yaptım.Fare ve top aynı pakette pasaja verilecektir.İçine kedi otuda koydum böylelikle pisiler bu oyunaklarla çok keyifli oynuyacaklardır.Yapıştıma değildir,bunu düşünerek yaptım.Şanslı'ya aldığım oyuncaklar yapıştırma olduğu için hemen parçalanıyor.İlgilenen olursa ŞANSLI'NIN PASAJINA TIK TIK buyursun.
Resmi büyütmek mümkündür.(tık tık)
Sevgiyle kalın...

16 yorum:

  1. Hayirlisi ile sahiplerini bulurlar... O kirmizi burunlu farenin de kuyrugundan cekesim geldi :))) sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  2. amanın şanslım biter bunlara içine çıngırakda koysan dikmeden ne dersin

    YanıtlaSil
  3. Şanslı ne yaptı bunu görünce.:)
    çok şıklar canım:) iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  4. tasarım mekani
    Güldürdün beni medinem.Teşekkürler!

    STİL DİREKTÖRÜ
    Evet bende düşündüm aslında ama çıngırak koymadım.Bir dahaki sefer inşallah!Şanslı gerçekten bitti bunlara sağolasın canım.

    mehbup
    Teşekkür ederim canım.Şanslı çıldırdı içine kedi otu koyarken beni gülme krizine soktu.Sanada iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.
    kedi otunu nerden temin ediyorsun ,kendinmi yetiştiriyorsun

    YanıtlaSil
  6. :)Jane için ben de yapacağım.

    YanıtlaSil
  7. harikasın.şanslı bunlara.bende kemik yapmak istiyorum ama fırsat olmadı ...
    eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. ya zamansızlık ne kötü. böyle hoş çalışmaları takibetmekten yoksun kalıyorum çoğu zaman ama uğrayınca toptan geziyorum sayfaları:))çalışmaların hepsi çok güzel özellikle oyalı takılar çok özel ellerine sağlık arkadaşım.güzel yorumların için de ayrıca tşk ediyorum.selam

    YanıtlaSil
  9. Şanslı ne şanslı bir kedi. Kedi otu ne ki. Bilemedim. Kediler bu otun kokusunu falan mı seviyor :)

    Çok beğendim topla fareyi. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ÖRGÜ ÇANTAM
    Canım ben veterinerden alım bir poşet içinde!aktarlarda olacağını düşünüyorum.Teşekkürler canım.

    Bengonvilli ev
    Jane çok sevecektir mutlaka yap canım.

    SMİLENA
    Teşekkürler canım.

    Leyya
    Bende teşekkür ederim canım benim...

    Hayal Arkadaşım
    Kedi otu kedilerin kokusundan çok zevk aldığı bir ot!bu ot sayesinde oyuncak ile zevk alarak oynuyorlar.Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  11. Aa kediotunu ben sadece isim olarak biliyorum,sanırım depresyona filan iyi geliyomuş.Ama hiç kedilerin bu otu sevdiği aklıma gelmemişti,oysa ki ismini de öyle koymuşlar:))Ama süper bişey gerçekten.Yaptıkların çok güzel,ben içine kedi otu koyma fikrini de çok beğendim,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Bunlar harika olmuş ellerine emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  13. Şanslı çok şanslı:)
    Senin stekeri aldım canım.Adresini mail atarsan sevinirim:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş canım yaa bu şanslı doguştan şanslı bence .ellerine saglık sevgiler kocaman çpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  15. Deli olur valla çıngıraklısına da canım mucx

    YanıtlaSil
  16. bizim bu şanslı kediciğimiz çok şanslı. Oyuncak nasıl oynuyordu şuan. Keyfine doyum olmaz şimdi bizim kedinin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)