Pages

15 Eylül 2009 Salı

(HAYIRLI KANDİLLER)


Kur’ân-ı Kerîm’de medhedilen en kıymetli gecedir. Kadir gecesinin fazîleti, üstünlüğü (bin aydan daha fazîletli, kıymetli, hayırlı olduğu), bizzât Allahü teâlâ tarafından, Kadir sûresinde açıkça bildirilmiştir.Kur'an-ı Kerim'de Cenab-ı Hak, bu mübarek gecenin kıymet ve faziletini şöyle beyan buyurmaktadır:
"Biz onu (Kur'an'ı) Kadir gecesinde indirdik. Kadir gecesinin ne olduğunu sen bilir misin? Kadir gecesi, bin aydan hayırlıdır.. O gecede, Rablerinin izniyle melekler ve Ruh (Cebrail), her iş için iner dururlar. O gece, esenlik doludur. Tâ fecrin doğuşuna kadar.
ALINTIDIR
Dualarınızın kabul olması dileği ile hayırlı kandiller...

8 yorum:

  1. amin canikom, kandilin mubarek olsun canım

    YanıtlaSil
  2. Amin.Tüm dileklerin kabul olsun inşallah canım:))

    YanıtlaSil
  3. Senin de kandilin mübarek olsun Şanslı,iyi kandiller..

    YanıtlaSil
  4. Kadir gecen mubarek olsun ins... sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  5. Kadir gecen mubarek olsun ..... sayfa sorunu bu ara herkeste var tarayıcıyla alakalı değil...sayfam açılmayınca modemi 5 sn kapatıp açıyorum bide resetliyorum geçici de olsa açılıyor...kesin çözüm değil tabi ama sorun bizlerden kaynaklı değil inşallah düzelir..sesi de bu konuda bi öneride bulunmuş ona da bi bak istersen...ben ayarlarla oynamayayım dedim şimdilik böyle idare ediyorum

    YanıtlaSil
  6. eylulbahçesi
    Önerin için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  7. amin canım arkadaşım.allah herşeyi gönlüne göre versin..

    YanıtlaSil
  8. canım geç oldu ama unutmadım senı kendilin mübarek olsun sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)