Pages

26 Ocak 2010 Salı

BÖYLE BİR OKULDA KİM OLMAK İSTEMEZ Kİ!!!

Evet arkadaşlar böyle bir okulda hangimiz olmak istemeyiz.Özelliklede konu sanat olursa!burası Singapur sanat okulu.Bir kere okul bir sanat eseri zaten.Gerisini düşünmek bile istemiyorum.Biz olsak okulun üzerinde piknik yaparız,mangal yakarız,koşarız,oynarız,maç yaparız,çayı ,sigarayı alıp illaki oraya çıkarız,hatta gece park yeri bulamazsak gizli den dama park bile yaparız,hele şu günlerde ne güzel kayılır oradan.Ondan sonra da milettin yaptığına, koruduğuna bööööööööyle bakakalırız.DETAYLI BİLGİ BURADA
Sevgiyle kalın...

10 yorum:

  1. heheh kesinlikle bir pikinik alai olurdu hehe
    evet ya hadi atliyalim gidelim ne olacak surdan surasi ;-) birseyler ögrenip gelelim .. harika bir yere beniziyor..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok estetik gerçekten...
    Biz biraz yeşili gördük mü mangalı kaparız, sandviç neyimize yetmiyor...

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru valla.Bize böyle yerler fazla gelir.

    YanıtlaSil
  4. blogumda yazdığın güzel satırlar için çok teşekkür ederim şanslım.demek zevklerimiz aynıymış.

    bu okulda bende okumak isterim..

    YanıtlaSil
  5. Süper ya!!! İlk defa görüyorum bu sanat okulunu.Şahane yapmışlar.Ben bir sanat öğrencisi olarak, kesinlikle bu okulda okumak isterdim. Şanslı paylaşım için çok teşekkürler canım, blogumda bu okuldan bahsetmeyi çok isterim.

    YanıtlaSil
  6. Yemin ederim ben bu binayı görünce nasıl ya dedim :) Singapur'a gittiğimizde aşık olmuştum ŞANSLIM bu kadar mı :)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle haklisin sansli,ama bence bizimde cok guzelve nadir bulunan eserlerimiz var elimizdekilerin kiymetini bilsek yeterli bence,

    YanıtlaSil
  8. hobicik
    Canım haklısın bizim eserlerimize diyecek yok zaten.Beni üzen hiç bir şeyin kıymetini bilmiyoruz.Bilmeyincede bütün güzellikler gözümüzün önünden kayboluyor.
    Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  9. bu okul bizde olsa üzerinde mangallar,tüpler ,salıncaklar dolar bizim millet bir yeşillik gördümü hemen çadırı oraya kurar.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Doğa ile iç içe bir binaymış.Harika bir dizaynı var..Doğru söylüyosun,bize gelmez böyle.. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)