Pages

23 Ocak 2010 Cumartesi

TIĞ İŞİ ÖRGÜ ŞAPKA!!!

Daha önce atkısını yaptığım kaşkol ün şapkasını ördü ablam.Ne kadar da bu renk çok iddalı dememe rağmen ördü.Durduramadım,durduramadım.İkisi bir araya geldiği zaman çok hoş oldu aslında!
Biraz yakın çekerek örmek istyenlere yardımcı olayım dedim.Siz bu kadar iddalı renk seçmeyebirsiniz.
Daha önce yayınladığım kaşkol bu!bu kaşkola bir takım oluşturdu.
Kaşkol ne oldu?şapka ne oldu?diyenlere işte bu.4 ayı geçkin bizde!İstanbul'da tedavi görüyor.Yaşadığı hastalığı Allah kimselere yaşatmasın.Bu hastalık bizi birbirimize daha çok bağladı.Ama merak etmeyin her şey yolunda çok şükür.Bu gördüğünüz şapka ve kaşkol teyzeme hediye gitti.Ben iddalı şeyleri severim dedi ve ona inanılmaz yakıştı.Belki hatırlamışsınızdır bayram kombini diye bir resim yayınlamıştım.Hatta bazı arkadaşlar camda bir teyzenin yansıması var demişlerdi.İşte o güzel teyze bu teyze.Bu resmi de o gün çekilmiştik teyzemle!hatırlamıyanlara işte BURADA .
Sizlere uğrayamadım biliyorum ama,akşama sizleri tek tek ziyaret edeceğim.
Sevgiler...

9 yorum:

  1. teyzene acıl şifalar canım. şapka çok güzel olmuş .

    YanıtlaSil
  2. öncelikle çok çok geçmiş olsun teyzeciğine.şimdi iyi olduğuna çok sevindim..

    veee ellerinize sağlık.marifetli kızlar sizi....

    YanıtlaSil
  3. Evet iddialı bir renk ama çook şık olmuş..Atkının kahve yoğun,şapkanın turuncu yoğun oluşu,bu iddialı görüntüyü biraz kırar diye düşünüyorum.Teyzene hayırlı uğurlu olsun,bu arada çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  4. Teyzene geçmiş olsun dileklerimi
    iletin..
    şapka çok güzel olmuş model itibariylede iddalı görünüyor.
    güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun canım teyzene acil şifalar dilerim, yeşil montla güzel olur şapka

    YanıtlaSil
  6. Teyzenin resmine daldimmm :)) kusura bakma canim... InsALLAH sifasina istedigi gibi kavusur.. Nese dolu portlerinizi gormek ve etrafa pozitif enerji sactiginizi izlemek ne guzel... Renk iddali ama deger.. medinem

    YanıtlaSil
  7. teyzene acil şifalar sanslıcım, kaşkol ise bir harika bayıldım..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Canim teyzene cok gecmi$ olsun,acil $ifalar diliyorum.
    $apkanda atkinda cok ho$ olmu$..ellerine saglik canimm!

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun.Allah şifa versin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)