Pages

15 Ocak 2010 Cuma

ENJEKTÖRE BENZER PASTA SÜSLEYİCİSİ VE MATARA

Aldığım ve kullanışını sevdiğim ev aletlerini sizlerle paylaşıyorum arkadaşlar.Üstte gördüğünüz alet Tupperware nin pasta süsleyicisi!enjektöre benziyor.İçine krem şantiyi koyuyorsunuz,bir enjektör gibi enjete ediyorsunuz.5 tane kalıbı var,çok kullanışlı!hepimizin Tupperware satan bir arkadaşımız vardır mutlaka.Biraz fiyatları pahallı ama bir kere almış olursunuz.Fiyatı 32,90 ama devamlı promosyona giriyor ürünler takip edip daha ucuza alabiliyorsunuz.Bulaşık makinasında yıkanabiliniyor.

Ben hep cam bardakta su,çay vs içerim.Evde Şanslı olduğu için fazla yanımda su taşıyamıyorum.Şanslı'nın tüyü uçar içine diye!yani suyum elimin altında olmuyordu her zaman.Ben de yine Tupperware ait su matarasını aldım kendime!ben yarım kiloluğunu aldım.Bunun 1 kiloluğuda var.İki renk seçenekli yeşil ve pembe!bulaşık deterjanları gibi üstten bastırınca kapanıyor,suyun dökülmesi engelleniyor.Kesinlikle koku yapmıyor.Fiyatı 20,90 ama indirimden ben16,90 a aldım.
Hayırlı cumalar...

14 yorum:

  1. Pasta süsleyicisi kullanışlı görünüyor.İç haznesinin geniş olması bence önemli bir unsur.
    güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. tupperware'in kullanisli urunleri ozellikle az yer kaplama ozellikli olanlarini seviyorum.
    bir de mini minnacik kurabiye kaliplari vardi, leblebi gibi kurabiyeler yapiliyordu. onlar cok hosuma gidiyordu benim.
    bizim kedimiz yoktu ama bi ara ben de evde su sisesiyle gezerdim.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan buralarda yok galiba satan biri hiç karşılaşmadım:)çok kullanışlıo görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben su matarasına bayıldım. Güle güle iyi günlerde kullan.

    Pasta süsleyicisinin uçları çok geniş görünüyor kullanışlı mı?

    YanıtlaSil
  5. Hayal Arkadaşlarım
    Canım yakın çekim yaptım ondandır.Ben kullanışlı olmasa tavsiye etmem.Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. bende aldım bu markanın saklama kaplarını ..çok severek kullanıyorum ..

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı Cumalarınız olsun..
    Pasta süsleyicisini tanıtdıgınız iyi olmuş fikir sahibi oldum sayenizde ..
    Paylaşım için Teşekkürler..
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. hayırlı cumalar cnm cok güzelmiş bu ürünler bende arıyordum sen memnunsan bende alayım..

    YanıtlaSil
  9. Pasta süsleyicisinin akordion gibi olması,sıkarken kolaylık sağlar sanırım.Çok akıllıca..Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  10. aa çok degişikmiş canım.

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan arkadaşım.o mataradan ben de aliiim okulda çok lazım oluyo:)

    YanıtlaSil
  12. Haklısın şeker Tupper ürünelri enfes+ Amway bende annem sağolsun ne varsa aldım ondan

    YanıtlaSil
  13. aaa çok değişik ve kullanışlı olmasa yazmazdın..ay ben gözatayım yaf

    YanıtlaSil
  14. Bu marka ürünler uzun süreli kullanılıyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)