Pages

8 Ocak 2010 Cuma

İTİRAZ YOK BAK VALLA KIRILIRIM :) hobaaa


HEP BİRLİKTE HAFTA SENDROMUNU ATIYORUZ ÜZERİMİZDEN.

AÇIN BİLGİSAYARINIZIN SESİNİ ALLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH

HADİ BAKALIM ELLER HAVAYAAAAA

VER GAZI VER ÇOŞKUYUUUUUUU
HEP BERABER HOPBAAAA....
HAYDİ OTURMAYAMI GELDİK Bilgisayarınızın sesini açmayı unutmayınız..... Sevgilerimle....
HADİ BAKALIM ZORLA OLMASIN GÜZELLİKLE OLSUN
HEP BERABERRR OYNUYORUZ
HOPBAAAAAAAAA
Arkadaşlar mailimi aynen aktardım.Biraz eğlenelim dedim ,fenamı ettim.
Hepinize iyi bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler...

27 yorum:

  1. noyumberry
    Canım resimler çıkmayınca silip yeniden yükledim.Yorumunda haliyle silindi kusura bakma.
    Eğlenceye ara verdiğim içinde ayrıca özür.
    Uyarın için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Canım harikasın bu tam benlik oldu misafirler gitti bende bir tembellik aldı başını gitti valla sayende hareketlendim teşekkürler canımmmmmmmmmmmm güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum. Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. valla super yapmışsın güzelim
    her kese iyiy hafta sonları sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bakıp bakıp gülüyorüm canım allah seni de güldürsün :):):)

    YanıtlaSil
  5. Aman efendim,neşeniz hep daim olsun:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok iyi etnişsin canım....iyi bir haftasonu dilerim

    YanıtlaSil
  7. iyi etmişsin canım. valla buna ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
  8. ohhhh harika ya ben bunlardan pcmde hep olsun bölem oynasın istiyom..iyi etmişsin vala..

    YanıtlaSil
  9. ooh sefamız olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  10. tesekkur ederım arkadasım,ıyı geldı aksam aksam....ellerın dert gormesın,ıyıaksamlar,sevgıler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş, çok iyi etmişsin =)) smileyler çok tatlı. mutlu hafta sonları =)

    YanıtlaSil
  12. Neşeli ol ki genç kalasın değil mi,sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Oh oh yandan!..

    Ben geldim halayın başını çekeyim diye bi baktım hiçbişey yok,mendilim elimde kalmıştı,ee halay başı kim:))

    YanıtlaSil
  14. smileyler renk katmış bence iyi hafta sonları dilerim.

    YanıtlaSil
  15. OOHHH SÜPER ETTİN.YANDAN YANDAN:)

    YanıtlaSil
  16. Ohhh şöyle, yandan yandan, bir sağa ,bir sola.Güzellikler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  17. bloğumda size bir hediyem var:))beklerim

    YanıtlaSil
  18. Çok hareketli..Oh neşem yerine geldi..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Komik kadınım neşeye ihtiyacımız vardı değil mi mucx bebeme

    YanıtlaSil
  20. Evet eller havaya!Oh oohh,yandan!Hadi bakalım hep beraber:))

    YanıtlaSil
  21. hobareyyyy:)))atmııış yetmişşşşşşşşşşş:)))

    YanıtlaSil
  22. ama müzik bana ülaşmadı iki ayrı bilgisayardada baktım sadece avantarları görebildim sevgiler ...hangi şarkıyla oynayacağız... öptüm...

    YanıtlaSil
  23. Canım Sibelim!
    Bilgisayarın müziğini aç diyor.Sen istediğin müzikte oyna tatım hadi hobaaaa!
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  24. yaa ne diyimki snaa kalkıpp oynayasım geldii yılın en süpre postu olmaya adayy:)mucks

    YanıtlaSil
  25. Neşe bol, keder hiç olmasın. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. çok şekerler bunlar canım yüreğin ve yaşamın hep bu keyifle geçsin.
    son kolyenede bayıldım ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  27. ayy çok iyi oldu buuu...neşelendim kendime geldim....

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)