Pages

11 Ocak 2010 Pazartesi

DOLİ'DEN HABER VE ÖDÜLÜM

Ne zamandır merak ediyordum Doli'yi kötü bir şey duyarım diye aramadım amca oğlunu.Neyse cesaretimi topladım ve aradım.Doli'den çok güzel haberler aldım.Çok iyimiş büyümüş,yürüyor ve yüzüyormuş.Nasıl sevindim anlatamam.Hayvana iyilik yapacağız diye öldürüyorduk az daha,doli kim?BURADA Doli'ye ne oldu?ŞURADA bu güzel haberi alınca sizlerle paylaşmak istedim.Yukarıdaki resimde ayakları ne kadar cansız duruyor.Neyse ki iyileşti çok şükür.Elimizde resimleri ve vidoları kaldı.

Güneş ışığı ödülü çok şanslıyım arkadaşlar bu ödülü ikinci alıyorum.Evimin İncileri Belgin bu güzel ödülü bana layık görmüş.Teşekkürler arkadaşım.
Ben yine bütün blog arkadaşlarımla paylaşıyorum bu ödülü!
Bu güzel oranj çiçek hepimize pozitif enerji versin.
Sevgiyle kalın.

14 yorum:

  1. canım benim iyi olmasına çok sevindim. çok şeker bende çok sevdim doliyi .ödülün için tebrikler sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım benim sen nedüşüncelı bi insansın. allahıma bin şükür çok iyi oldum. kefenı yırttım:)))

    YanıtlaSil
  3. Dolinin iyi olmasina cok sevindim.:)
    Ödülün icinde tebrik ederim canim.:)

    YanıtlaSil
  4. Dolicik çok tatlı görünüyor:)
    objektife nasıl da bakmış...

    YanıtlaSil
  5. bu sevgililere bayıldımmm.ne şekerler. bizimde bi zamanlar birsürü dolimiz vardı.büyüdüler ama talihe bakın hepsi erkek çıkınca bi yumurtasını yiyemedik:))sonra da derede kaydoldular.ne üzülmüştük.daha da dolilere bulaşmadık:))))

    YanıtlaSil
  6. Doli'ye bak sen ya paşa paşa durmakta :) Sevgi insanı hayvanlara değer veren ince yürekli dost sen hep iyi ol emi :)

    YanıtlaSil
  7. doli çok sevimli yaaa ödülün için de tebrikler

    YanıtlaSil
  8. bak ben buna çokkkkkkk sevindim ama ya oh bea..hadi gözümüz aydın gözümüz aydın dedim kızmadın demi soramıyordum ama hep aklımdaydı doli

    YanıtlaSil
  9. içimdeki yolculuk (funda)
    Funda'cım canım niye kızayım ki?Doliyi benimsediğin için teşekkür ederim.Canım merak edersiniz akibetini diye bir paylaşayım dedim bu güzel haberi.
    Öptüm birtanem...

    YanıtlaSil
  10. oyh oyy ben bu sevimli şeyi daha önce okumuştum büyümüş bu çok tatlı olmuşşş.. bu arada bende bildirimin var sanslıcım =)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba.Blogumda sizin için birşey var ..Uğrarmısınız:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Ayy çok sevindim,valla bende çok sevindim,hemşehrimdi o benim zaten:))

    YanıtlaSil
  13. Ay canım ya..Sağlıklı olduğuna sevindim.Ne kadar büyümüş Doli.Yolda görsem tanımam valla:)))

    YanıtlaSil
  14. Kocaman olmuş doli.Çok güzel:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)