Pages

7 Ocak 2010 Perşembe

Sunshine (Güneş Işığı) Ödülü



Çok severek takip ettiğim arkadaşım pembe Tatlar beni ödüle layık görmüş.Ödülün isminide çok güzel buldum açıkçası, hemen alır almaz yazmak istedim.Arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.
Yalnız ödülün bir kuralı var.12 kişiye dağıtılacakmış,olur neden olmasın,seve seve:) birazcık fazlaya kaçsamda bu ödülü bütün takip ettiğim blog arkadaşlarıma göndersem olmaz mı?onlar benim için tek tek ödüle layık arkadaşlar.
Bu güzel ödülü bütün blog arkadaşlarıma gönderiyorum.
Sevgiyle kalın...

6 yorum:

  1. Yaaaa ben az önce takip listemde gördüm seni,haydala hoppacık coşmuştun nooldu:))))))))))))kaldırdınmı?Bende coşmaya gelmiştim deliye bayram hesabı:)

    YanıtlaSil
  2. emine ünal
    Canım benim eğlenceyi yarıda bıraktığım için özür dilerim.
    Resimler bende çıkıyor,arkadaşların blogunda çıkmıyor bende kaldırdım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım.bende hiç ayırım yapamıyorum.herkesi seviyorum.tabii seni de canım.öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler canım... Umarım daha güzellerine de layık olursun. İyi çalışmalar!

    YanıtlaSil
  5. şanslıcığm bu ödülü bende senile paylaşmak isterdim ama benden önce davranan olmuş......

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)