Pages

29 Ocak 2010 Cuma

ÇİÇEKLİ KEDİ TASMASI 1

İnanmıyorum ben bizim Şanslı'ya neler yaptım şu iki pozu çekene kadar.Verdim mama poşetini önüne yerken çekeyim dedim.Beni korkutuyor aklı sıra,rahatını bozmayacakmışım.O rahat rahat yiyecekmiş.Garip garip sesler çıkarıyor.Bir tane daha vardı onu artık başka zaman çeker yayınlarım.
Orlondan ördüm bu tasmayı!Üzerindeki çiçekleri keçe ile çalıştım.
Mavi ve kırmızı olmak üzere iki renk!boyuna göre ayarlanabilir.Yan tarafındaki çıngırak sayesinde kedinizin hangi yönde olduğunu kolayca bulabilirsiniz.Yakışmamışmı ama benim kerataya!
Hepinizin hafta sonu tatili sağlıklı ,mutlu geçsin.
Sevgiler...

13 yorum:

  1. Çok yakışmış renkleri de çok güzel.

    Güzel bir hafta geçmirmeniz dileğiyle sevgiyle kal canım....

    YanıtlaSil
  2. ama yemek yerken ellemicekmişsin yemeklerini kıskanırlarmış.çok güzel olmuş renkler içi acıcı

    YanıtlaSil
  3. Şanslım,çiçek açmışsın çok güzel:))

    YanıtlaSil
  4. Yerim ben o pisiciği:)Canım çok güzel düşünmüşsün pisicikleri
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı geceler arkadaşım, çok şık çok zarif olmuş, hakikaten şanslı kedi :)emeğinize sağlık. Güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiyle sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  6. şanslıya çok yakışmış canım

    YanıtlaSil
  7. Valla senin ürünleri solladı şanslı meleğim :) O ensesini ısır gıdısından puflat canım yesinler onu ya

    YanıtlaSil
  8. bu kadar çekmişsin yaa çok güzel olmuş rengarenkk..ellerine sağlık canımcım

    YanıtlaSil
  9. bu yorum şanslıya ait:)) aman aman sarmanım benim güzel kuzummmmm öperim ben seniii tütütü nazar değmesinnn

    YanıtlaSil
  10. GÜLENAYIN MİNİPATİLERİ VE BONCUKLARI
    Mırrrrrr!!!

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Şanslı.. Evet Benim kedimle çok benziyorlar. Renkleride aynı..Dediğin gibi, hayatımızda plan yaparken Tarçın da içinde oluyor. Asla onsuz bir an bile düşünemiyorum. Sürekli peşindeyim bugün. Aşı oldu ya .Nazlı olur şimdi diye. İnanki davranışım kendi çocuklarıma nasılsa ona da aynı. Bazen görünmüyor ortalarda "çocuk nerde"diye soruyorum. Oğlum kıskanıyor ama..
    Çok güzel tasma tasarımların var. Ellerine sağlık olsun. Eminim çok rağbet görüyorlardır..Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba elinize sağlık çok güzel olmuş , birde klipsi ve çıngırağı nerden aldığınızı yazarsanız çok sevineceğim . Bende kızlarımı ve oğlumu süsleyeyim :))

    YanıtlaSil
  13. Adsız
    Teşekkür ederim.Eminönündeki malzemecilerden alıyorum.
    Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)