Pages

13 Ocak 2010 Çarşamba

DOSTLUK BİLDİRİMİ

Bu ne güzel bir ödüldür!sevgili Çığlıklarım paşakızı mutfakta ve funda'cım beni bu anlamlı ödüle layık görmüşler.Çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.
Bende bu ödülü tanıdığım tanımadığım bütün blog camıyasına armağan ediyorum.
Hep dost kalalım olur mu?
Ben kuralları biraz aşmak istiyorum.Sakıncası yoktur inşallah.
Dostluk bildiriminin kuralları
1)Yüreğinizde sevgi besleyin.
2)Hep dost kalın.
Ben dostluk üzerine bu iki kuraldan başkasını tanımam::))))))

Hiç kimse bir arkadas kaybedecek kadar zengin degildir.
Benim yüreğimdeki sevgiyle kalın.

7 yorum:

  1. ödül de resim de çok hoşuma gitti.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel fotoğraf gerçekten..Ödül için tebrikler..

    YanıtlaSil
  3. süper bir söz görsel ise enfes kedi köpek bile dost olabilirken biz insanlar neyi paylaşamıyoruz şeker :)

    YanıtlaSil
  4. hiç karşılaşmayan insanların birbirini böyle dost olarak görebileceğini birisi söylese inanmasdım ...benim herdaim dostumsun ...kendine iyi bak ...

    YanıtlaSil
  5. canım ne anlamlı bir ödül bu böyle .bayıldım ,harıka sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Kutlarım. Ben aldım payıma düşen ödülümü kaçtım ;) Gözlü zengin arkadaşım. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)