Pages

10 Ocak 2010 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜ ÖZEL (KOLYE)

Bu kadar oynamak yeter değil mi?iki gündür oynuyoruz.Bak hala bir kaç arkadaş oynamaya devam ediyor.YETER YETER oynamaktan kolyeme bakan yok ya::))))))Tamam teşekkür ederim.

Arkadaşlar küçük çocuklar benden ne zaman resim çizmemi istese hemen çabucak bu figürü çizer veririm önlerine.Kalemi kağıdı aldım yine bu resmi çiziverdim.Bu sefer sevgililer günü için kullandım bu figürü.Bana bu kadar dinlenmek yeter değil mi?bir kaç tane daha yaptım onlarıda ilerki günlerde paylaşırım sizlerle.Tabiki burada yüz ifadeleri önemli!çalışmasını keçeden yaptım.
Sevginiz karşılıklı olsun ve sevginiz hiç azalmasın.
Sevgiyle kalın.

19 yorum:

  1. çok şeker olmuş bu kolye ya :) bayıldım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Halacım çok güzel bir çalışma olmuş,ellerine sağlık.Çok beğendim ya:)Çok tatlılar:)Söyliyecek bir şey bulamıyorum.Sevgiler..:):):):):)

    YanıtlaSil
  3. £zgi
    Canım her şeyi söyledin işte!bu benim için yeterli.benim en sıkı takipçilerimden birisin sen.Teşekkür ederim.
    Öptüm canım,selamlar...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ne kadar şirin olmuş yüzlerde ki ifadeye bayıldım mükemmel yansıtmışsınız masum aşk harika harika ellerine sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. canım çok cici olmuş bunlar ellerine saglık sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. cici şeyler ne tatlı olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  8. hah hah hay çok sevimliler.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. canım ya yine ciciler yapmışsın,ellerine sağlık,tasarımlarına hayranım biliyorsun,kendıne ıyı bak olur mu,sevgıler,selamlar her nerede yaşıyorsan,ömrün güzel geçer umarım;)

    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. çok sevimli şekerrr olmuş bunlayyyyyy hayikaaaa

    YanıtlaSil
  11. çok hoşuma gitti ya çok sevimliler emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba..Bende aynısını diliyorum..Dostlugumuz daim olsun:)
    Kolyede çok şirin olmuş.Emeğinize sağlık.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili ŞANSLI bloğumda size ait bir ödülüm var alırsanız mutlu olacağım Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. Canım çok şeker olmuş bunlar.Bol satışlar dilerim.Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  15. harika çok güzel olmuş ...sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  16. çooooooook şeker olmuş...
    ellerine sağlık.tam aşk gününe uygun !!!

    YanıtlaSil
  17. Eheheh aşk kolyesi olmuş kız ne de güleçler :) Sevecek sevilecek kişilere gitsin bu

    YanıtlaSil
  18. Ay Şanslı süpersin yaa..Nerden aklına geldi,harika birşey bu..Tasarım için kutlarım seni,farklı ve çok şirin bir çalışma olmuş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Çok şirinler, bence o gün için güzel bir hediye. Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)