Pages

28 Ocak 2010 Perşembe

FİLİMLERDEN KORKUYORUM BEN!!!


1)Bu başlıkla ne alakası var diyenleri duyar gibiyim.Evet var arkadaşlar ürpertiyle izlediğimiz filimler hep gerçek oluyor.Aslında komedi filimlerinde izliyorduk bu tür sahneleri ama ben ürperiyordum bu tür sahnelerden.Bu dünyanın ilk hamile erkeğiymiş.Bu gün de posta gazetesinde okuyunca bu konuyu işlemek istedim.Bu çift Oregon kentinde yaşıyorlarmış.Thomas,Nancy denilen bir bayanla evleniyor.Nancy kısır olduğunu öğrenince, bu görevi Thomas alıyor.Thomas için bir sorun teşkil etmiyor çünkü o amaliyatla cinsiyet değiştirmiş.Bir bayan nasılda bu kadar erkeğe benziyebilir.


Thomas ,Nancy çifti kız çocuklarını kucaklarına almışlar bile.Hayatlarıda filim olacakmış.


2)Bu çiftde Scoot -Thomas Moore çifti.Her iki çiftle şöyle bir bağlantı kurdum.İki farklı yaşanmış olay Amerikada geçiyor ve her ikisinde bir Thomas var.Scoot-Thomas Moore çifti aslında dünyaya 2 kız çocuk olarak gelmişler.Onlar da bir erkek çocuk bekliyorlarmış.
Valla aklım karıştı ne olmuş ne bitmiş.Bu insanlarada çok bir şey söylemek istemiyorum aslında,çünkü bu insanlar hasta ruhlu oldukları kesin.Hasta ruhlu bir insan ne kadar sağlıklı karar verebilir ki!nasılda kendi karakterlerine uygun eşler bulmuşlar şaşkınım.İnsanın beyninde bir sürü soru belirleniyor.Bu durumu çocuklarına anlatacaklar mı?Çocuk bu durumu nasıl karşılar?Bunu öğrenen çocuk ne kadar sağlıklı bir ruha sahip olabilir?mı-lar-lir -ler bitmez arkadaşlar.
Ben Allah'ımdan hepimiz için sağlık sağlık sağlık istiyorum.Zenginlik olarakta Allah'tan ilk önce akıl zenginliği istiyorum.Bu iki şeye sahipsen istediğin her şeye sahip olursun olmazsın.Ama hayatla mücadele etmek için bu iki şey çok önemli!
Resimler web den.
Sevgiyle kalın...
Sağlıklı kalın...

12 yorum:

  1. Haklısın kuzum akıl sağlığı + vicdan bunlar ne ya şaştım kaldım :(

    YanıtlaSil
  2. Dünya tersine dönüyor diyorlar ya işte bunlarda o misal. Malesef filmlerde ya da dizilerdeki birçok şey hayatta gerçekleşiyor.

    YanıtlaSil
  3. resimleri gorunce inanin tiksindim ,bu kadarida olmaz denilecek cinsten valla,Allah aklimizi korusun,dogacak cocuklara aciyorum valla

    YanıtlaSil
  4. midem bulandi bunlari okurken... Ne kadar cirkinlesebiliyorlar... MEDINEM

    YanıtlaSil
  5. Allah sonumuzu hayıra çıkarsın

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Inan okuyunca tüylerim diken diken oldu! Seninde belirtigin gibi Allah herkeze akil sagligi versin!

    YanıtlaSil
  7. artık hiç bir şeye şaşırmıyorum ben..kıyamet alametleri dünyanın sonu yaklaşıyo vala

    YanıtlaSil
  8. ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN..

    YanıtlaSil
  9. vala kal geldi dicek bişe bulamadım..akıl fikir versinnn

    YanıtlaSil
  10. tuhaf cidden :/ yazık o doğacak çocuğa

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)