Pages

7 Ekim 2010 Perşembe

BALKONUMDAN YEŞİL DOĞANIN GÖRÜNÜŞÜ

Dağın tepesindeyim derken haksızmış mıyım?Bizim evin balkon manzarası bu...Tepeler iyice sislendi ve 1 haftadır hava zır zır ağlıyor.Bende sıcak sobanın başından ayrılmıyorum bu arada...Bu gördüğünüz yeşilliğin çoğu fındık ağacı...Karadenizin en kaliteli fındıkları bu dağlarda yetişir.Solda gördüğünüzde bir kavak ağacı...Babam ölmeden önce kavak ağacının dibine üzüm dikmiş.Üzüm şu anda bu kavak ağacını sarmış durumda.Boyu çok fazla uzamış.Adı üzerinde.Kavak işte:::)))
Sağdan soldan çekim yaptım...
Bu soğuk havada ne yapıyorum?ev işler harcinde kitap okumaya devam ediyorum.Spor yapıyorum.Hareketsizlikten kilo almak istemiyorum.Havalar güzel olduğunda ise bir dakika oturamıyorsunuz.Birde örgülerimle haşır neşirim.Burada dinlenmekten yoruldum şu aralar...
Bu da bizim kavak.
Benden şimdilik bu kadar...
Sevgiler:)

Göresel-GÖNÜL ÇELEN

18 yorum:

  1. çok şanslısın canım benim tertemiz miss gibi havayı doldur ciğerlerine .
    sağlıkla sevgiyle kal. ŞANSLI cığımı ve SENİ öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yerlermiş oralar.Bence sen dinlenmekten değil fazla oksijenden yorulmuşsundur:)

    YanıtlaSil
  3. canım mis gibi çok güzel bir görüntü neler vermezdim şimdi öyle biryere gitmek için bu güzellikleri paylaştığın için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. canım arkadaşım kurabiye kalıbım özel yapım şekli huni şeklinde ağız kısmı tırtıklı istediğin gibi çıkartıtıyosun hamuru yukardan bastırınca tırtıklı yerinden her şekli yapabiliyorum bu kalıpla sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar efendim,

    Balkonunuzdan görünen doğanın en ince ayrıntısından tüm ayrıntılarına doğru gezintiye çıkan bir sanatçı ruhuyla görülenlerden ilham alınarak oluşturulacak mısraları duyar gibiyim.

    Her zaman söylerim ya, siz çok ŞANSLI'sınız!!!

    Bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. ah aha bir de benim baktığım manzatayı görsen.iç anadolunun bozkırı,sapsarı.valla şanslısın.

    YanıtlaSil
  7. bende fındık istiyorum bana ne yaaaaaa ben şanslının teyzesiyimmmmm

    YanıtlaSil
  8. Şu an hayal ettimde orada olsam kahve içsek beraber böcek sesleri olsa ve her daim yaz olsa keşke

    YanıtlaSil
  9. Sevgli Şanslı, doğayla yaşamak ne güzel ''kedicibasi'' nın yorumuna katılıyorum.Keyfini çıkarın iyi geceler sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  10. bende böyle bir yerlerde dinlenmek istiyorum ..burası günlük güneşlik ama ben çalışmaktan yorgunum ...her dakikanın keyfini çıkarmanı dilerim ..

    YanıtlaSil
  11. muhteşem ne güzel miss gibi yeşilliğin içinde sağlık sıhhat kokusu. hayırlı cumalar. bende bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  12. ÖRGÜÇANTAM
    Sağolasın canım fazlasıyla dolduruyorum.Bende seni ve Bademi öpüyorum...
    Sevgiler:)

    kedicibasi
    Olabilir hç düşünmemiştim::))
    Sevgiler:)

    Asortik Krep
    Doğu tespit canım::))
    Sevgiler:)

    uyar-dan
    Aaaaaa evet o huni şeklindeki kalıptan bende almıştım ama bu sene eve dönüp kullanma fırsatım olmadı.Demek o kalıpla yaptın bu güzel kurabeleri.Tamam dönünce mutlaka deneyeceğim.Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    re55
    Güzel şiirlere katkıda bulunacaksak ne mutlu bize...
    Teşekkürler..

    ebrulikedi
    Görelim şekerim merak ettim bak...
    Sevgiler:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Keşke canım.Hayallerde kalmasada gerçekleşse artık.

    Evimin İncileri Belgin
    Çıkarıyorum inşallah.Teşekkür ederim...
    Sevgiler:)

    kelebek*-*
    Canım benim...Biraz kendine vakit ayırmaya çalış dinlen mutlaka...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Canım, ne güzel bir manzaradır bu. Nasıl istedim orada olmayı, yeşilin içinde kaybolmayı... Dinlenmekten yorulmak istiyorum ben de...

    YanıtlaSil
  14. Oh ne güzel..İnsan Karadenizde gençleşir walla..

    YanıtlaSil
  15. Muhteşem bir manzara çok şaslısın, sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. kargaşa ve karmaşanın içinde yaşamaktansa öyle dağ başına can kurban:) mis gibi hava, doğanın insana verdiği huzur yeter... ben İstanbul'da mutlu değilim... çok kalabalık ve çok sesli...
    değerini bil bence:)
    sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)