Pages

15 Ekim 2010 Cuma

BU TİLKİNİN HİÇ Mİ KUYRUĞU YOKTU?

Kadın eşinin her şeyi abartmasından sıkılmıştır.
Bir gün bak bey sen her şeyi çok abartılı anlatıyorsun.
Bundan böyle abartığın zaman ben öksürerek seni uyarayım der.
Tamam olur der bey!
Bir gün eve misafir gelir.Hep beraber masada yemek yerlerken anlatmaya başlar.
Geçen gün dağdan bir tilki inmiş.Tam kapıda karşılaştım onunla.Kuyruğu tam iki metreydi.Ben ona bakıyorum o bana derken.
Eşi öhö diyerek işaret vermiş.
Yok canım o kadarda değindi bir metre vardı demiş bey.
Eşi yine öhö diyerek işaret vermiş.
Bey;Yok yok demiş yarım metreydi.
Eşi yine öhö öhü diyormuş ama asıl bu sefer gıcık tutmuştur kadını.
Bey hanımına dönerek hanım bu tilkinin hiç mi kuyruğu yoktu demiş.

Sağlıklı,mutlu bir haftasonu tatili sizlerle olsun.
Sevgiler:)

12 yorum:

  1. Puhahah, iyi geldi,moralim bozuktu..

    YanıtlaSil
  2. :)) hehhe iyi gene anlamış :)

    YanıtlaSil
  3. :)) güzelmiş,mutlu haftasonları diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ilk kez geldim bu bloga ziyarete, izlemeye de aldim. Guzel paylasimlarda bulmusmak dilegi ile, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. :)))))
    canım benim çok güzeldi.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba; gerçekten güzel bir paylaşım..teşekkürlerrrr.....

    YanıtlaSil
  7. Sen beni güldürdün Allah babamızda seni güldürsün

    YanıtlaSil
  8. çOK GÜZEL :)))) SEVGİYLE KALIN...

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Emin olun şu Cuna akşamı öyle güzel geldi ki, bu fıkra, ilaç oldu emin olun.

    Bey abartıyı sevdiği için haklı, kadın da gerçeği sevdiği için haklı. Haksız olan burada tilki galiba!..

    YanıtlaSil
  10. Cok komikmis gercekten,tesekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)