Pages

8 Ekim 2010 Cuma

ŞANSLI İŞ BAŞINDA

Ben nereye gidiyorsam Şanslıda orada.Her nereye gidiyorsam ona uzatmalı bir tasma takıyorum o şekilde kapı önüne salıyordum.Mesela Mudanya'da bu şekilde idare ettik.Mudanyayıda çok sevdi ancak ilgiden çok sıkıldı.Kalma süresi uzadıkça tasmada sıktı onu.Eve geldiğmizde ise çok mutlu oldu.Bana sevinç gösterileri yapmıştı.Ordu'ya geldiğimizde burada ağabeyimde vardı.Bana çok ısrar ettiler salmam için.Evde herkes üzerime gelin cede bir şart koydum onlara...Kaybolursa bulup bana getireceksiniz ama dedim.Ağabeyim ve annem tamam bulup sana getireceğiz dediler.Şanslıyı salarken o kadar çok korktum ki onu gönderirken konuştum onunla..Sakın beni bırakma Şanslı diye bağırdım peşinden...O gün belli etmemeye çalıştım ama hep merdivende kaldı gözüm...Ev halkı anladı mutlaka sakın korkma o seni terk etmez dediler...İlk saldığım gün kayboldu gözlerden.Resimlerde gördüğünüz gibi koca bir orman...İki çiçek bir maydanoz dikilecek küçücük bir bahçe değil ki...Ama o kadar akıllı ki benim oğlum sınırlarımız dışına çıkmadı hiç.Bizim araba haricinde bütün arabalardan korkuyor...Yabancı bir araba sesi duyduğunda bize eve doğru nasıl koşuyor görmeyin.Evin etrafında kendisi haricinde hiç bir hayvana tahamülü yok...Şu altta uyuyan masum yaratık kaç cinayet işledi bilemezsiniz.Evimizin etrafında dolaşan kertenkelelerin kuyrukları hep yarım.Belki bilmeyenleriniz vardır.Kertenkeleler avcıyı yanıltmak için kuyruk bırakırlar.Avcı bıraktığı kuyrukla ilgilenirken onlarda canlarını kurtarırlar.Daha sonrasında kendilerini tekrar onarırlar.Yani Allah onlara kinci bir yaşam hakkı vermiştir.Evin etrafı kuyruksuz kertenkele dolu.Bazende yakalıyor evin içine getirip bırakıyor.Bizde bir bağırtı bir çığlık görmeyin.Kertenkeleyle mi uyuyacağız şimdi:(Uzun bir uğraştan sonra kertenkele yakalanıp dışarı salınıyor.Bulmak içinde Şanslıyı kullanıyoruz.Ama zarar verdirmiyoruz.Dışarıda ne halt edecekse etsin gözümün önünde asla izin vermem...Yakaladıklarını da bak ben öldürdüm,yakaladım vs böbürlenerek önüme bırakıyor:( Tam adamına getiriyor he:( Üste gördüğünüz resimde kertenkele takibinde.Anlayacağınız Şanslı iş başında...
Hava aslında soğudu burada...Ama Şanslı balkonda uyumayı çok seviyor.Ben salmak istemesemde o çıkmayı başarıyor.Kızıyorum ona sen nasıl bir kedisin ya!Kediler sıcaktan hoşlanır sen kedi değilmisin yoksa diyorum::))İnanın tüyleri bile dökülmüyor.Burada en çok zorlandığım şey...Şanslı için malzeme bulamıyorum.Aslında getirdim ama dönüş vaktimiz uzayınca elimde malzeme kalmadı.Şimdi bunun için interneti kullanmam gerekiyor.Şu internet bağlantısını iyiki yaptırmışım.O kadar çok işime yaradı ki.Şuna bak uyurken bile tirengez.Bu arada saldırıya uğrayan eniştemde geldi buraya ve sahte agucuklar gene yapıldı.Şanslının fazla göz önünde dolaşmaması pek memnun etti onu.
Köpeklere saldırıldı,fareler öldürüldü,kertenkelelerin kimi öldürüldü kimi zarar gördü,kediler kaçırıldı,yılanın kuyruğu koparıldı.Akşam üstüde bana sarılıp uyundu:)


Sevgiler:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

25 yorum:

  1. Biz bunlarsız ne yapardık bilemiyorum:) bu sevgiyi yaşayamayan, onları dünyasına almayan ya da almak istemeyen insanlar için üzülüyorum doğrusu..

    YanıtlaSil
  2. ayy şunun duruşa bak yaa :) şebek herif :) valla çok özeniorum size şanslıyıda kıskanıorum :))

    YanıtlaSil
  3. küçük yaramaz.çok sevimli ama annesi...

    YanıtlaSil
  4. Çok yorulmuş kerata...
    Kıskandım pozunuzu.
    bir kedim bile yok... ;-)

    YanıtlaSil
  5. kurban olurum ben sana yerim seni yerim.arkadaşım malzeme lazım olursa haber ver ben alır yollarım gerekirse.sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. oyyy ben yerim seni kurban olurum yaradana çok tatlı kucak muhabbeti bizde de böyle benim için o göbişi bir öpüver :)))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. allahım yaa çok şeker bu şanslı .sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  8. canım hangi siteden yaptın bilmiyorum ama bende www.petburada.com dan yapıyorum.sorun çıkarsa burayı dene çok ilgililer ve hızlı kargo yapıyorlar.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. bu masum şanslımı yaptı tüm bunları yok canım inanmam:)
    kertenkelelerin bir tehlike anında kendilerince kuyruklarını bıraktıklarını biliyordum ne akıl ya vede nasıl bir yaratılışki herşeyin bir dengesini kurmuş güzel rabbim

    YanıtlaSil
  10. Şanslı 1. pozun da şahane haaa..

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,

    Şanslı'nın şu balkonda iki ayağının üzerindeki duruşu bir harika!
    İnsanın böyle bir dostunun olması çok güzel olmalı.

    Şanslı'ya güvenerek, ama aile efradının sözüne de güvenerek onu tasmasız bırakmanız iyi olmuş. En azından onun, sizi terketmeyeceğini bilmeniz ve ona güven duymanız iyi. Kediler gerçekten öyle. İsterseniz bir torbaya kotun ve bulunduğunuz yerden kilometrelerce uzaklarda bir yere bırakın. O kedi yaşadığı yere dönecektir. Çok eskiden bizim de bir ev kedimiz vardı. Onu evden uzaklaştırmak için bu yöntemi denediler. Bir hafta sonra kedimiz tekrar evine dönmüştü. Kaldı ki siz şurdan şuraya bırakmaya cesaret edemiyorsunuz. Bence bırakın o size dönmesine döner de, Allah korusun, başına bir iş gelmesin yeter.

    Bu güzel paylaşımınız için çok teşekkür ederim. En azından bana çok eski evimizin, sadık ve vefalı kedimizi yadetmemi sağladınız.

    YanıtlaSil
  12. Çok şekeer çok. Sarı fıstık. Ara sıra vahşetin çağrısına uyuyor desene. Ne yapsın? Tabiatı öyle. Ayni hikayeler bizde de var. Dur ben de yazayım. Resimlerini de yeni çekmiştim zaten. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Canım, rahatsızlığımdan dolayı ziyaretin şifa dolu dileklerin ve yorumların için çok teşekkür ediyorum. Allah hepinizden razı olsun, sevgiyle sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  14. canım yaa çok tatlı :)Yerim ben onu..
    Çok yorulmuş belli mayışmış bile..
    Nazar değmesin ona:D
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Ben anlamadim Sansli neden kertenkelenin sadece kuyrugunu kopariyor,yakalayamadigi icinmi,yoksa oyunmu oynuyor?

    Ben cok severim onlarida...

    YanıtlaSil
  16. Bir Terazi Kizi...
    Aslında kertenkeleyi yakalıyor.Kertenkelede onu yanıltmak için kuyruk bırakıyor.Demekki yanıltıyor...Bazende yanılmıyor Şanslı.Ben bütün hayvanların yaşamasından yanayım ama dünyanın yaradılışı böyle herkes av peşinde...Hayvanların doğası bu.Ben ağzında görünce kurtarıyorum ama ben görmeden yapacağını yapıyor...
    Güzel br tatil günü olsun senin için.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. ben minnoşu balkona yalnız başına çıkarmıyorum.hemen demirlere zıplayıveriyor.en üst kattayız.kuşlar da tepemizde.onlara bakacağım diye uçacak diye korkuyorum.
    kediler bayılıyor avlanmaya.bizimki sinek bulabiliyor ancak evin içinde.şanslı gerçekten şanslı.kuzum benim çok şeker ya

    YanıtlaSil
  18. şanslıcım aynı ablam noyumberynin kapısındaki kedi gibi..
    oda hediye olarak ablama fare kuş kanadı getirir kapıyı patisiyle çalar bekler, yediği yemeklere karşılık herhalde hayvan aklınca işte...

    YanıtlaSil
  19. ♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥♥
    Seu gato é tão fofo!
    Muita paz e muita saúde!...♥
    Beijinhos.
    ♥ Bom fim de semana!
    ♥♥ Itabira, que hoje completa mais uma primavera...
    Brasil♥♥
    ✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

    YanıtlaSil
  20. Yerim bu akıllı minnoşu :) Ne yaramazlıklar yapmış öyle. Sana sarılıp uyumasına öldüm tatlım. Bu hallerini görünce insanın inanası gelmiyor yapabildiklerine :)

    YanıtlaSil
  21. Şanslı oradaki hayvancıkların korkulu rüyası olmuş anlaşılan:))Ama eminim keyfi çok yerindedir.Temiz hava,ormanlık alan,buraya gelmek bile istemez belkide:)

    YanıtlaSil
  22. internetten evcil besinleri.comdan alıyorum ben hep minnoşa mamasını.kargo bedava.aklıma geldi birden.yazayım dedim.iyigeceler

    YanıtlaSil
  23. canım benim kediciğin çok tatlı. bizimkisi maalesef evi terk etti. hala bir iz yok Duman ımızdan. onun yerine sokak kedilerini besliyoruz balkonumuzdan hiç eksik olmuyor :)

    YanıtlaSil
  24. Çok tatlı maşallah ben de apartmanın önünde bakıyorum kedilere benim de Karamel'im var şanlı gibi sarışın bi oğlan.Geçen sümüklü böcek tahribatı yapmışlar bizimkiler de:D

    YanıtlaSil
  25. açıkcası bende dışarı bırakmaya hiç cesaret edemiyorum... zaten İstanbul içinde öyle bir şansım yok ama yazları adada kalıyoruz bir süre... bu yaz ilk yazımızdı Aşkımla ama ben adada onu dışarı bırakmadım... tasmayla çıkardım... annem bırak briaz dolaşsın eve döner dedi hep ama ben korktum:)
    kediler avladıklarını ödül olarak getirirlermiş:) Şanslı bayağı ödül vermiş sana:)
    sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)