Pages

30 Ekim 2010 Cumartesi

ÇİÇEKLİ ÖRGÜ KOLYE

Dünkü Cumhuriyet bayramındaki yorumları okudukça ayrı bir coşku yaşadım buz gibi evimde bunu bilesiniz.Buz gibi diyorum çünkü doğal gaz 20 gün sonra bağlanacak evimize...Her işlem yapıldı yalnızca doğal gazın gelmesini bekliyoruz.Laf aramızda evde Şanslıyı paylaşamaz olduk::))Alan yaşıyor sıcacık.Ama oda bir fena, gidiyor kendi başına ısınıyor::))Neyse yazacaklarım çok ama yine paylaşacağım.Nereden nereye atladım.Yorumları diyordum biz böyle düşüncelere sahipsek, insanlık var oldukça Cumhuriyet bayramları hep coşkuyla kutlanır.Cumhuriyet ise hep var olur.İnşallah.Üstteki kolyeye gelince bu kolyenin mimarı ablam.Ben çok beğendim ama biliyorsunuz ki sizin görüşleriniz benim için çok önemli...

Sevgiyle kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

8 yorum:

  1. ablacığının ellerine sağlık çok hoş olmuş.ilk bakışta ispanyol aksesuarlarını anımsattı bana hani bir de zil-şal off .
    canım bizde de Badem şimdi iki kat kıymetli soba yanmazken koydunsa bul evde:)) soba yanıncada pek bir uzun boyluymuş oğluşum diyorum:)))))göbek tavana bakar şekil gerilip yatıyor.

    YanıtlaSil
  2. ablanızın eline sağlık, renk uyumu güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Gidişata baktıkça umudum kırılıyor ama dilerim sonsuza kadar coşkuyla kutlarız her Cumhuriyet Bayramımızı.

    Ay, çok tatlı yaa. Siz ısınmak için sarıldıkça Şanslı kendini naza mı çekiyor:) Umarım bir an önce bağlanır doğalgazınız.

    Ablanın ellerine sağlık çok güzel olmuş kolye.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. benim de ümidim yok ,çok güzel olmuş,ablanın ellerine sağlık,

    YanıtlaSil
  5. ÖRGÜÇANTAM
    Gerçekten hiç aklıma gelmedi.İspanyol aksesuarlarına benziyor.Sağol canım.Şanslıyı hiç sorma gülme krizine sokuyor bizi bu günlerde.Yeğenlerim geldi bize üşüdünüzmü şanslıyı vereyim size diyorum ama Şanslı işe yarayacakya pırrr::))
    Sevgiler:)

    embir
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Çınar
    Haklısın benimde ümidim yok aslında ama böyle görüşleri duydukça pır pır ediyor yüreğim.Ümidim yeniden filizlenip yeşeriyor.Amin diyorum.
    Aynen öyle::))Şanslı'da bir naz bir naz görme::))İnşallah diyorum.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    mormenekselerr
    Merhaba!
    Bloguma hoş geldin sefa getirdin.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık.Özel ve güzel olmuş.Güzel satışlar olsun:)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Şanslı, farklı ve şık bir tasarım olmuş madalyon gibi ablanızın ve sizin ellerinize emeğinize sağlık.
    Ayrıca duygu ve düşüncelerinize katılıyorum aynı çoşkuyu bende yaşadım:) umarım kısa zamanda doğal gaz sorunu hemen çözümlenir canım.
    SEVGİYLE KALIN...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş kırmızı siyahın uyumu

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)