Pages

12 Ekim 2010 Salı

PAKİZE DALDAN DALA:::))


Şaşırma Pakize benim göbeğim karalahananın sapıyla kesildi:::)))
Pakize fındık ağacında:)
Pakizenin altıdakiler kurumuş yapraklar.Ne güzel renklere bürünmüşler değil mi?
Süsü dikkatinizi çekti mi?El ve ayak tırnakları boyalı.
Yaptığım tasarımın yanında birazda görsel şölen olsun istedim...
Doğa Pakize'yi arka planda bıraktı ...
Kibarım benim::))
Şu anda Pakize'yi Pasaja gönderemiyorum.Ordu'da olduğum için Pasaj kapalı.Dönüşte inşallah.
Gördüğünüz gibi mutlu ve mesuduz.
Resimleri büyük görmek için resimlerin üzerine tıklayınız...
Sevgiler:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

18 yorum:

  1. merhaba pakize çok sevimli olmuş, bir aralar ben de heves etmiştim fakat beceren var beceremeyen var tabii :))
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Pakize ortamına çok uyum sağlamış:)))
    Salıver gitsin, eşini bulsun:)))
    Çoook şirin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ay yerim pakizenin ojeli parmaklarını:)Ojeli kubağa bacağı mmm..canım çekti:))çok tatlı olmuş anlatımın ve resimler de çok güzelleştirmiş.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Şanslı, süslu pakizeye bayıldıımmmmmmm çok güzel bir bayan aman kaçmasın hemen eve alıverin çantada elinde ne olur ne olmaz :))) ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. ÇOK SEVİMLİ ÇOK ŞİRİNMİŞ BU PAKİZE:)

    YanıtlaSil
  6. hahah cok sevdim pakize'yi (:

    YanıtlaSil
  7. CAnım benim pakizeyi yalnız bırakmasaydın :))) çok tatlı olmuş ellerine sağlık görüntüler muhteşem. pakize hatunun ojeleride öyle:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. :)
    adıda kendisi gibi çok güzel
    harika olmuş ellerine sağlık.
    Pakizeeeeeee
    bizim dallarada gelsene alayım seni :))

    YanıtlaSil
  9. ay Allah iyiliğini versin arkadaşım.bu pakize ne şeker olmuş.o pörtlek gözlerini yerim ben senin.şanslı ne diyo bu pakize işine:)) bide ikisini çekseydin ya

    YanıtlaSil
  10. Hahaha sabah sabah beni güldürdün şanslıcım:)
    Yerim ben pakizenin süslü elbisesini:D Bayıldım bayıldım..
    Ellerine sağlık canım ne kadar da şirin olmuş..
    Oralarda da boş durmuyorsun anlaşılan:D
    Güya dinlenmeye gittin:))
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  11. canım benim,gelmişsin o kadar sevindim ki anlatamam,şanslı adını duyduğum görünce "evet şanslıyım,nefes alıp veriyorum,elim,kolum,ayağım yerinde,beyin fonksiyonlarım çalışıyor ve kendi kararlarımı alabiliyorum deyip şükretmek geliyor içimden:))"darıcadan merhaba dediğini daha önce neden farketmedim diye kızdım kendime,o kadar gidip geliyorum nasıl gözümden kaçmış,çocukluğumda her yaz darıca askeri kampına gidip gelirdik,ne durumda oralar hala duruyor mu,güzel bir yerde kalıyorsun,bu yazılanları okuyunca bir nefes te benim için,derinden alırmısın,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. bu pakize çok tatlıymış. hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  13. çok sevimli olmuş, ellerinize sağlık... hele o ojeli tırnaklar. bir kurbağa bu kadar mı sevimli olur... bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. bu pakizeye bayıldım ben hele o ojeler:)

    YanıtlaSil
  15. BAYILDIM BUNA.. GERÇEKTENDE ÇOK ŞİRİN OLMUŞ..ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  16. çok şekermiş bu pakize.

    YanıtlaSil
  17. kurbagalara bayıldım keşke tarifinida yazsan.yazarmısın?iyi günler

    YanıtlaSil
  18. gül
    Ben hep doğaçlama başlarım.Ördükçede şekillendiririm.Daha sonrasında sayılar hiç aklımda kalmaz.Buda öyle oldu.
    Teşekkürler...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)