Pages

17 Ekim 2010 Pazar

ORDU'DA PİDE AKTAŞLAR DA YENİR

Sakın bana gülmeyin.Her gittiğimde pidenin bir küçüğünü istememe rağmen aynı büyüklükte bir pide geliyor önüme.Yiyebildim mi?Tabiki yiyemedim...Ama kıyamadım paket yaptırdım.Ben bu büyüklükte bir pide yesem kapılardan geçmem.Ordu'ya yolunuz düşerse mutlaka uğrayın Aktaşlara...Şimdi  3. şubelerini açacaklar inşallah.Kebap,dürüm,çorba her türlü hizmetleri var ama ben böyle bir pideyi hiçbir yerde yemediğim için tercihimi pideden yana kullanıyorum.Pide servisleri gördüğünüz üzere özel...Temiz,müşteriye hizmetleri süper daha ne olsun.
Ordu belediyesinin orada...

Sevgiyle kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

12 yorum:

  1. Inanmiyorum yaaa,ne güzel pide,valla ne yalan söyleyim ben hepsini yerdim herhalde,zaten bu yüzden kapilardan sigamiyorum ya:)

    Afiyetler olsun,gidersek mutlaka ugrayacagimiz bir yer,adi kolay...

    Sevgiler,tatli bir hafta baslangici diliyorum sizin icin!

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Afiyet olsun efendim. Bir gün yolumuz Ordu'ya düşerse, buluruz bu Aktaş'ları da biz de bir tadına bakarız, bakalım gerçekten sizin övdüğünüz kadar güzel ve lezzetli yapabiliyorlar mı?

    Bu güzel paylaşaımın için teşekkürler. İyi ve güzel nerde ne varsa, paylaşmak arzu ve ümidiyle şimdilik hoşçakalın efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Samsunun kıymalı pidesi daha güzel bi kere :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  4. Pide'ye bayılırım yarasın ablam

    YanıtlaSil
  5. afiyet bal olsun canım.çok nefis görünüyor.öptüm

    YanıtlaSil
  6. Çok fena Ordu'ya gelmek istiyoru canım :) yakın yer de değil ki,hadi kalk gidelim desem eşime :) ama gelirsem mutlaka yicem o pideden :) İnşallah :)
    Afiyet olsun sana,şifa olsun,fazlalık olmasın..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Afiyet olsun canım:)
    Ordu sana böyle iyi bakarsa tabii gelmezsin istanbullara:D
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Afiyet olsun:)
    Bu pidenin nerdeyse aynısını Perşembe'ye gittiğimizde yemiştim. Bir daha ki sefere Ordu Aktaşlar'da tadına bakmayı garanti edebilirim:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ordu'nun dereleri yukarı akarken bir gönülçelenimiz varmış 1500 km.lik pideyle bakışıp duran.
    Pide güzel yapılınca yinmez mi hiç gönülüm çelenim. Afiyet olsun ama kilo olmasın zira pek bir incesin siz bizzat kendiniz :)
    Öptüm..

    YanıtlaSil
  10. aaa ne kadar küçük:)) afiyet olsun

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)