Pages

16 Ekim 2010 Cumartesi

NİŞASTALI KURABİYE

Burası karadeniz...Yaz mevsimlerinde bile yağan hava .Bugünlerde ise durmaz oldu.Buğulu,çamurlu,soğuk bir hava şartlarına sahibiz.Ben ise bir şeylerin özlemi içinde debeleniyorum.Neyi özledim bende bilmiyorum.Evimi mi özledim?yok yok diyorum kendi kendime Darıcadaki evde 1 ay ya kaldım ya kalmadım neyini özleyeceğim.Belkide malzemelerimi özledim.Yok yok canım hiç bir şey yapmak istemiyor...Kitap bile okumak istemiyorum ,yarıya kadar geldiğim kitabı bir kenara attım.Bakalım ne zaman tamamlayacağım.Bloga bile yazmak istemiyorum ama kendimi zorluyorum.Neyse bugün mutfağa girdim...Sıkıntıdan iki çeşit kurabiye yaptım.Ben bir kurabiye canavarı olarak söylüyorum.Bu kurabiye çok güzel...Ağızda dağılanından:)
Hemen tekinin tarifini veriyorum.


MALZEME
1 paket margarin.
2 su bardağı pudra şekeri
2 yumurta
2 su bardağı nişasta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un.


İÇ MALZEME
1 su bardağı ceviz(Un haline getirmeyin)
İstediğiniz kadar tarçın.
1 yemek kaşığı su koyarak nemlendiriniz.


YAPILIŞI
Malzemenin hepsini birer birer bir kaseye koyarak yoğurunuz.Sonra ceviz büyüklüğünde hamurdan parçalar kopararak içine malzemeyi koyup yuvarlayınız.Elinizde şekil vererek yağlanmamış tepsiye diziniz.Kurabiyelerinizi pişirdiğiniz ayarda pişiriniz.Bazen fırına göre değişiyor.Fırından çıkardıktan sonra ılık haldeyken pudra şekerine bulayınız.


Not-Pudra şekerinin bir bardağını hamurun içine diğer bir bardağını da dışına bulamak için kullanıyoruz.


Sevgiyle kalın:)


Görsel-GÖNÜL ÇELEN

12 yorum:

  1. Canım benim nefis görünüyor ellerine sağlık..Birde senin tarifi deniyeyim..Tarifi yazıyorum bile:)
    Sevgiyle kal canım..

    YanıtlaSil
  2. cok lezzetli görünüyor canim ya :)

    YanıtlaSil
  3. ev yapımı kurabiyeleri cok seviyorum, harika duruyolar ellerine saglık canım

    YanıtlaSil
  4. Kurabiye kurabiye kurabiye nefisss! Eline saglik Sansli,tarifi mutlaka denicem,em iyi gelir mutfak bazen,insallah rahatlamissindir biraz...Sevgiler Ordu'ya.

    YanıtlaSil
  5. Sen boyle bunaldikca guzel tarifler ortaya cikaracaksan . . . Yok yok demiyorum. Ellerine saglik cok guzel gorunuyor kurabiyeler.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım afiyet bal olsun ama kilo olmasın:)))) öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. Nefis görünüyor kurabiyeler, deneyeceğim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık, çok güzel görünüyor.
    Sayfamda anket düzenledim, katılırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık çok nefis görünüyor. Çocuklar okula gidiyor ya aynlarına koymak için yapabilirim bundan.

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık, iç darlığın da hemen geçsin innşalllah...

    YanıtlaSil
  11. Hahah ellerine sağlık foto süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. NİŞASTANIN KURABİYELERE VERDİĞİ KIVAM ÇOK HOŞUMA GİDİYOR GERÇEKTEN... ELLERİNİZE SAĞLIK GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)