Pages

3 Ekim 2010 Pazar

GİRESUN KALESİNDEN MANZARA VE KABARTMA RESMİM

Bilgisayarımda resimlerimi kaybettiğimden beri pek bir keyifsizim.Çok keyifli resimler çekmiştim.O resimleri tekrar çekeyim diyorum ama o anı yakalamak çok zor.Geçmiş güzellikler geçmişte kaldı.Şimdi yeni güzellikleri yakalamaya çalışıyorum.Burası Giresun kalesinden çekilmiş bir resim.Buranın özelliğide Boztepe gibi manzarası...Çok güzel bir manzarası var.Gördüğüm güzelliği yine çekemedim.Kalenin geçmişi ta Romalılara dayanıyormuş.
Giresun kalesinden görünen küçük bir adacık...
Bu güzel manzaraların çekildiği yer burası...
Üste gördüğünüz resmimin kabartması...Bu kabartma resmi pek bir sevdim.Sevdiğim şeyleride sizinle paylaşmak ayrı bir keyif:)

Güzel bir hafta sizlerle olsun.
Sevgiyle kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

12 yorum:

  1. 1.fotoğraf...tam o manzara da bir fotoğrafım var:)
    bilgisayarda ben de fotoğraflarımı kaybetmiştim...
    bilgisayarcıdan bir proğram aldık,fotoğraf makinası hafıza kartlarını(fotoğraflar silinmişti)tarattık ve bazılarını kurtardık:)
    umarım işine yarar bu bilgi..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. yıllar önce gördüğüm bir yeri yeniden anımsattığın için gönülden teşekkürlerr.öptüm....

    YanıtlaSil
  3. CEPAYNASI
    Verdiğin bilgi için teşekkür ederim.Şu an Ordu dayım dönüşte bunu halledeceğim.
    Sevgiler:)

    annemineli
    Bende sana teşekkür ediyorum.
    Öptüm:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görüntüler canım kabartma resim harika olmuş.. şu kayıp resim olayında bir sonuç alırsan ayrıntılı bilgilendirirsin bizleri de . öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım yine güzel fotolar çekmişsin:)
    Sevgiler..
    Kaybolan resimler için üzüldüm:(

    YanıtlaSil
  6. güzel haflar olsun sanad a şanslım.manzara çok hoş.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yerler buralar,emeğine sağlık..Güzel kareler yakalamışsın..Benim de var kaybolan fotolarım :( Sağlık olsun napalım,yine çekeriz..Ayrıca kabartma resmini ben de beğendim :) paylaştığın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. merhaba Görele'li olduğum için bu fotoları görünce duygulandım, gururlandım :) çok gezdim diyar diyar ama illakide benim şehrim

    YanıtlaSil
  9. Kendi ülkemiz gibisi yok, güzel gezmişsin tatlım

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar efendim,

    Gezelim, görelim etiketli paylaşımlarınızı büyük bir beğeni ile izliyorum. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  11. off harika bi manzarası varmış çok beğendim cnm..inş seneye karadeniz turunda bende görmüş olucam..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)