Pages

23 Ekim 2010 Cumartesi

BİR FİNCAN KAHVENİN KIRK YIL HATIRI VARDIR:)


Sevgili arkadaşım Uyardan ve SEVGİLERİMLE beni bu güzel ödüle layık görmüşler.Bu ödül nedir?Bana göre 1 fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır:)Çok teşekkür ederim arkadaşım.Bencede 40 yıl hatırı vardır.Olmalıda:)
Ödülün kuralı gereği.
Ödülü kabul edin,ödülü verene blogunuzda bağlantı kurun.
Seçtiğiniz 15 blog arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin.
Ben yine ayırım yapmadan bu ödülü bütün blog arkadaşlarımla paylaşıyorum.
Güzel bir hafta sonu tatili sizlerle olsun.

Sevgiyle kalın:)

10 yorum:

  1. Sevgili Şanslı,arkadaşım tam kahvemi içerken yazınıza denk geldi :)) sizin ikramınız gibi içiyorum canım.Ferah kahvelerimiz olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. bende tam öğle çayımı içiyordum ..ödülünü kutlarım ..

    YanıtlaSil
  3. tatlım hayırlı olsun. kahveyide karşılıklı içtik sayıyorum:)) öpüyorum.

    (dün haberlerde o taraflarda çok yağış sel filan gösteriyordu sizde sorun yoktur umarım)

    YanıtlaSil
  4. Kutlarım,ne güzel bir hediyedir böyle...

    Kahvem elimde,sen pişirmişsin gibi yudumluyorum.

    Keyifle.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Bende size bıraktım,sayfamda kahveniz...


    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Kınıyorum seni. Bu saatte hem de sakızlısından kahve çektirdiğin için canımı :P
    Öpüyorum şanslımı ve senimi :*

    YanıtlaSil
  7. ♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥♥
    Parabéns pelo prêmio!...♥
    Beijinhos.
    ♥ Boa semana!
    ♥♥ Itabira
    Brasil♥♥
    ✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

    YanıtlaSil
  8. Sayın Şanslı,
    Ödülünüzü kutluyorum...
    Benim için ise
    Ah bu sağlık diyorum..
    Yaşamdan tadları çalan sağlık..
    İnsanı yaşama küstüren sağlık..
    Sen EVET sen..
    Günübirlik içmeyi huy edindiğim kahverengimide aldın daha ne istersin benden söyle...
    Dilerim sizler sağlık sorunu yaşamazsınız. Yaşamayında lânet olası engeller o kadar çoğalıyor ki adeta ruhu daralıyor insanın..
    Sizlere ağız tadında kahveler içmenizi diliyorum.
    Sevgi ve saygıyla

    YanıtlaSil
  9. canım hayırlı akşamlar çok güzel yorumlamışsın inşallah bir araya gelip kahve içmekte nasip olur hayırlı akşamlar ödüllerin en güzeline layıksın sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)