Pages

1 Ekim 2010 Cuma

ORDU-BOZTEPE

Ordu denildiği zaman akıllara Boztepe gelir.Herkes birbirine Boztepe ye çıktınmı der hemen.Çok güzel bir manzarası var.İnanın gördüğüm manzarayı çekemedim.Bunun için profesyonel bir makine gerekli sanırım.Aslında cam gibi bir görüntüsü var.Her geldiğimde çıkmaya çalışıyorum...İlk gördüğümde büyülenmiştim.Ordu'ya gelip de görmemek büyük bir kayıp.
Göklerde süzülen yamaç paraşütünü izledim.Denize düşecek gibi geliyor bana...Düştü düşecek derken o kadar uzak ve alakasız bir yere iniyor ki...Ben korktuğumla kalıyorum.İki kişi binmişlerdi yamaç paraşütüne.Bu güzel manzarada ne keyifli olur uçmak kim bilir.


Güzel bir hafta sonu tatili olsun hepiniz için.
Sevgiyle kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

9 yorum:

  1. A wonderful view from above. Very beatiful.

    YanıtlaSil
  2. Orduya selam. Gittiğimiz, gördüğümüz yerleri tanıtmak çok güzel, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Ordu'yu bilmeyenimiz yoktur. Ama Boztepe deyince, her ilin olmasa da, çok ilimizin bir Boztepe'si vardır. Örnek benim ilim Kırşehir, bizim de bir Boztepemiz var, ancak sizin ki kadar güzel değil!

    Güzel Ordu İlimizin, güzel Boztepesi ile ilgili paylaşımınızdan dolayı size teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Şu yamaç paraşütüne çok hevesliyim ama cesaret işi:D

    YanıtlaSil
  5. canııımmmm fotoğraflar çok güzel. bizde senin göünden seyreymiş olduk. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten orda olup uçmak vardı ama casaret ister.Bu arada resimlerde harika
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Şanslıcım bakıyorum dağ bayır geziyorsun:)Artık evine dönn..
    Şanslıyı üşüteceksin oralarda :D
    Şaka bi yana arkadaşım Resimler çok güzel..Kışa girerken bol bol moral depola canım..Biz buradayız..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Sevgili anslı merhaba,görüntüler muhteşem sevgiyle kaln....

    YanıtlaSil
  9. Çılgınlık bu paraşüt işi:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)