Pages

25 Ekim 2010 Pazartesi

SICACIK GİYERİM!!!

Evde yaz kış terlik giyerim...Sağ olsun babam sağladı bu alışkanlığı bana...Diğer kardeşlerimde böyle...Birde terliksiz dolaştığınız zaman ayakların altı renk değiştiriyor ister istemez...Terlik öyle bir alışkanlık haline geldiki!Misafirlerde hemen terliklendirilir.Çetiğe gelince terlik kullandığım için çetik kullanmıyorum aslında...Karadeniz soğuk olduğu için sıcacık giyerim diye web den bir model buldum.Hemen ördüm.
Bu arada geri dönüş için hazırlıklara başladık.Allah izin verirse çarşamba sabahı yola çıkıyoruz.

Sevgiyle kalın:)

12 yorum:

  1. Çok hoş babetler. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  2. ooo hadi bakalımmm şimdiden iyi yolculuklar.gözüm yollarda bekliyorummmmm.sevgilerrr..şanslıyı öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  3. ne güzel, kışın sıcacık tutar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık ayacıklarına sıcaklık:)) harika olmuş canım. hayırlı yolculuklarınız olsun inş.canım benim öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. ben de patiklere bayılırım.ma evimiz çok sıcak olduğundan kışın çorap bile giyilmiyor.güle güle giy.çok güzel olmuş patiklerin.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle giy, ellerine sağlık. Balerin edasıyla pozlara bayıldım, ben de yapacağım:))

    YanıtlaSil
  7. bende çok severim ama giyme alışkanlığım hiç yok giyemiyorum ..hep hediye ettim patikleri ..sana güzel yakışmış ..giy sıcacık ...

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,

    Ayağını sıcak tut, başını serin; yaşamak istiyorsan eğer, düşünme derin!

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  9. Bende de o alışkanlık hiç yok,parmaklarım nefes almıyor gibi gelir hep,zorla giyerim.Ama kızıma alıştırdım.

    Patikler çok güzel,sıcacık,ve çok şirin....

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. sIMDIDEN EVINIZE HOSGELDINIZZZZZZZ... Patikler de hos... Sansli ozleyecek ama ordudaki ozgurlugunu :)... Sizi kocaman opuyorum mucuxxxxx... medinem

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeller tatlım güle güle sıcacık giy :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş bunlar canım sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)