Pages

6 Haziran 2009 Cumartesi

(BEREKETLİ OLSUN ) 2

Bu cüzdan çalışmamda hadi bakalım kocaoğlan diyerek başladım.Burnunu ayrıca örüp içine elyaf doldurdum.Oda ona ayrı bir sevimlilik kazandırdı.
Kulaklarını yalnız ön tarafta çalıştım.Yuvarlak bir şekilde fermar dikdim.Makinam olmadığı için elde çalıştım.
Bu ikinci cüzdan çalışmam.Diyer cüzdan çalışmam belki hatırlarsınız.Pul üzerine örgü çalışmasıydı.Daha uzun sürmüştü:)Kocaoğlan daha çabuk bitti.Bakalım beğenecekmisiniz?Kocaoğlanla ilgili fikirlerinizi bekliyorum.
Resimi daha büyük görebilmek için resimin üzerine tıklayınız.
Hayırlı hafta sonları sizinle olsun.
Sevgiyle kalın.

19 yorum:

  1. harika olmuş.içi hiç boş kalmasın.bereketli olsun.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Kocaoğlan çalışması gerçekten çok güzel olmuş. Cüzdan gerçekten çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  3. çüzdan çok sevimli yaa,
    ellerine sağlık ne kadar orjinal şeyler buluyorsun böyle maşallah

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım yaa ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş.Hep bereketli bir cüzdan olması dilegiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Kocaoğlan harika olmuş! Eline ve emeğine sağlık. İlk fotoğrafta duvarda bir pano zannettim:) O kadar güzel duruyor.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canımm çok cici olmuşş:).)tüm ayrıntılarıyla:)içi hiç boş kalmasın inşallah..

    YanıtlaSil
  8. Güzel tasarımlara devam.:)Emeğinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Cüzdan çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Şanslı harikasın ya.Kocaoğlan,gördüğüm en sevimli cüzdan:)Ellerine,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş bereketi hiç eksik olmasın

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş canım çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş cnm, ellerine sağlık :) ismini de ayrıca çok beğendim ;))

    YanıtlaSil
  14. super olmus... ici de hep dolu kalsin ins. :))) opuyorum medinem

    YanıtlaSil
  15. Çok şirin çokda marifetli bişey olmuş bu. ellerine sağlık canım güle güle kullan..bereketi bol olsun..

    YanıtlaSil
  16. Çok çok güzel olmuş bu çalışma. Kız çocukları için ne hoş. Yapılacaklar fikirler listeme eklendi biler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. cok şirin olmuş vala ellerin dert görmesın gönlü güzel arkadaşım..

    YanıtlaSil
  18. ellerıne saglık cok begendım mutlaka yapcam arkadasım yalnızz kovalı pısıcıke bayıldım

    cok meraklı melehat :)))))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)