Pages

25 Haziran 2009 Perşembe

ŞANSLI'DAN İLGİNÇ RESİMLER!!!

Bu resmi çekmek için 1 saate yakın uğraştım.Tam çektim diyorum ağzını kapatıveriyor.Sizi korkutmamıştır inşallah:))
Bu resimde şanslıya hem gülüyorum hem acıyorum nedense...
O kadar çok resmi varki!Her an resim çekiyorum Şanslı'ya)Bu resim şansıma patisini yalarken çıkmış.Çekmeye çalışsam 1 saat uğraşırdım.
Bu resim de biz akşamları tv seyrederken o da koluğa çıkar keyif yapar.Ayağını koltuğa nasıl dayamış bakarmısınız.İnsan gibi:)
Burada oyun oynuyorduk Şanslıyla sırt üstü döndüğü an hemen çektim.Şanslıyı nasıl bulduk süper değilmi?Şanslı benim için çok önemli bir canlı.O nu çok ama çok seviyorum.
Sevgiyle kalın...

40 yorum:

  1. MERHABA CANIM. BEN HAYVAN SEVMEYEN İNSANLARIN İNSANLARI DA SEVMEDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM. NİHAYETİNDE ALLAHIN YARATTIĞI CANLILAR VE BİZE MUHTAÇLAR. EĞLENCESİ DE AYRI BİR ZEVK TABİ Kİ.
    GERÇEKTEN SENİN GİBİ İNSANLARIN YANINDA OLDUĞU İÇİN ŞANSLIYMIŞ PİSİCİK.

    YanıtlaSil
  2. Süper bu yaa:)))
    Benim kızım Lilith de böyle sarman bir İran kedisi.Esnerken o ağız mağara gibi oluyor heheh:))
    Maşallah diyorum bu bebişe,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker,canım yaa..Bu başörtülü fotoğrafa bakınca ben de acıdım, mahsun duruyor,bişeyler düşünüyor gibi :( İlk fotoğrafı da vahşi,iyi geçinmek lazım:),ee ne de olsa kaplangillerden değil mi? :))

    YanıtlaSil
  4. Maşallah çok tatlı. Kedileri bende çok seviyorum, insan gibiler gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. gullesu teşekkürler canım.
    pasta evim düşüncelerine katılıyorum canım.Teşekkür ederim.
    ebvata canım beni anlamışsındır o zaman.Aileden biri oluyor.Her şeyi o na göre ayarlıyoruz.Teşekkürler canım.
    mosquito haklısın valla iyi geçinmek lazım.Şanslı ile aram iyi Allah'tan.Teşekkürler.
    Glam's World çok estetik yaratılmışlar.Bazen öyle hareketler yapıyor ki beni şaşırtıyor.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Abla bak yeni blogumdaki tüm yazılarımı kopyala ve sitene ekle.sana izin veriyorum.bi kategoride topla hepsini istersen.ben kapatmadan al hepsini.izin veriyorum.hatta bu yorum kalsın ki izin verdiğimi herkes görsün.

    YanıtlaSil
  7. BIR KANDIL GULU SAVUR SEVDIKLERINE, SIZE ONLARDAN GULUCUKLER GETIRSIN,
    OYLE ICTEN OYLE SAMIMI OL KI,GOZ YASLARINI BILE TEBESSUME CEVIRSIN.
    KANDILIN MUBAREK OLSUN...

    YanıtlaSil
  8. çok sevimli ya,

    YanıtlaSil
  9. Süper çok güldüm.Çok tatlı:))

    YanıtlaSil
  10. bayılırım kedilere.çocukken beslemiştim.

    YanıtlaSil
  11. Kandiliniz,mübarek olsun.Sevgi ve saygılar.

    YanıtlaSil
  12. cok tatli yaa.. bizim sansliyi seviyorum :))))) hayirli kandiller canim.. hepinize slmlar sevgiler.. medinem

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.
    Hepinizin kandili mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  14. afacanım gerçekten çok üzüldüm.Neden böyle oldu ki sen mizah yazıyorsun bu anlaşılmadımı?Gayet iyi anlatıyordun bence..Hakkım sana helal olsun..Sende helal et...Bana uğramayı unutma:) bir merhaba apla de olur mu?Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. Bu günlerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretimize, sıcaklığı yuvamıza dolsun. Kandiliniz mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  16. Ben onu yerim ya başörtüsü takmış çılgın seni :)

    YanıtlaSil
  17. ayyy çok şeker ilk foto nasıl kızdıysa resimleri yakalamak zor olmuştur..
    hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  18. kandiliniz mübarek,dularınız kabul olsun :)

    YanıtlaSil
  19. Çok tatlıymış ya. Benim de bir kedim var ve seni çok iyi anlayabiliyorum. Bazen o kadar komik şeyler yapıyorlar ki. Hayvan sahibi olmanın bir ayrıcalık olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  20. Bayıldım Şanslı'ya. Onlar anlatılamaz, yaşamak lazım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. SENİN DE KANDİLİN MÜBAREK OLSUN SEVGİLER ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  22. canım ben şanslıya bayılıyorum cok şeker . kandilin mübarek olsun allah her senelere sag etsın sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  23. şirin şey, pis, eşşek:))
    Canım Kandilin mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  24. ŞANSLI senin de amin cümlemizin canım.

    YanıtlaSil
  25. çok sevimli ve yaramaz bir kediye benziyor..
    hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  26. Gerçekten de ilginç...Şanslı beni o gün gülmekten öldürdü.<<1 dk Şanslı..!>> diyorum;gözleri kapalı,patisi havada öylece duruyor.Alem bu Şanslı...Resimler de çok güzel.
    Sevgiler...:):):):)

    YanıtlaSil
  27. Ezgi cim çok akıllı değil mi?Sizinle çok iyi anlaşıyor zaten teşekkürler canım.Öptüm selamlar!

    YanıtlaSil
  28. Biz de onu çok seviyoruz.Duygularımız karşılıklı.:))Bizim sitede 5 tane yavru var.Bir tanesi aynı Şanslı'nın küçüklüğü...Şanlıyı özleyince onu seviyorum.Tabii o Şanlı kadar zeki değil.:)
    Mucuk mucuk...:)))

    YanıtlaSil
  29. Herşey muhteşem...

    Emeğinize sağlık...Takılar benim de ilgi alanım olduğu için böyle blogları hiç kaçırmıyorum,hemen ziyaret ediyorum.
    www.etkialan.blogspot.com
    TüTü

    YanıtlaSil
  30. bu pamuk gibi ya.bende olsa sevmekten bunalır kaçardı.çok güzel bişey.maşallah.hele şu yüzüne patisini koymuş ya...bittim

    YanıtlaSil
  31. çok tatlı ahhh ahh kedimi çok özledimmm.

    YanıtlaSil
  32. kedin çok tatlı. ne güzel fotoğraflar çekmişsin. gerçekten şanslı bir kedi;)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. gözler felfecir okuyor maşallah:)
    çok güzel aslan parçası adeta...

    YanıtlaSil
  34. Şanslı gerçekten çok şanslıymış senin gibi bir annesi olduğu için.Ve maşallah çok güzel bir kedi bayıldım ben buna ama genede herkesin kendi oğlu

    YanıtlaSil
  35. fistik ve pati
    Bloguma hoşgeldin.Kedi sever blogcu arkadaşlarım bu resimleri mutlaka buluyor senin gibi...Şanslı gibi bir kedim olduğu için bende çok şanslıyım.Güzel bakıldığında bütün yaradılanlar güzel.Güzel dostluklara inşallah.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  36. Allah (c.c.) nazarlardan korusun seni maşallah sana güzel kedicik:)
    sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)