Pages

17 Haziran 2009 Çarşamba

''TOKA KUTUSU''



Büyük boy vücut kremi almıştım.İçindeki krem bitti.Haliyle kutu da büyük olunca atmaya kıyamadım.Düşündüm ne yapabilirim diye.Aklıma http://tasarimmekani.blogspot.com/ da medinemin krem kutusunu değerlendirmesi geldi .Çok güzel süslemişti krem kutusunu...Bende bunu her zamanki gibi örgüyle yapabileceğimi düşündüm.

Kutuda büyük olunca toka kutusu olmasına karar verdim.Ördükten sonrada boş krem kutusunu silikon tabancasıyla yapıştırdım. Hemen herşeyi atmayı düşünüyoruz.Atmadan önce bu benim işime yararmı diye düşünmek lazım.Bir altdaki birde üstteki kutuya bakalım.İyiki atmamışım dedirtiyor bana...


Resmi daha büyük görmek için resmin üzerine tıklayınız.
Zamanlarını ayırıp yorum bırakan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın.

22 yorum:

  1. ablam çok güzel olmuş renk uyumuda uymuş .iyi geceler

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum.harika olmuş şanslım.resmen bayıldım.renkler de çok güzel olmuş.marifetli arkadaşım.
    elciklerine sağlık.
    güzel bir gün dilerim !!!

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım keşke bende böyle becerikli olsamda yapabilsem :)))

    YanıtlaSil
  4. artık pes doğrusu ...ben sizin blogları gezdikçe ne kadar fikir varsa hepsinide yapmak istiyorum ama hep yarım kalıyorlar bi türlü yetişemiyorum ..daha dün temizlik yaptım ne kadar krem kutusu varsa attım ..gidip çöpe geri baksammı acaba ;))...çok güzel ellerin dert görmesin ...sesiberin bloğunda yaptığını gördün mü ? ben bugün ondan yapıcam ..

    YanıtlaSil
  5. ne hoş fikirler ...ne çok emek ..kedinin keyfine diyecek yok..

    YanıtlaSil
  6. Hep güzel tasarımlar.Tebrik ederim.Ancak,merak ediyorum.Bunları değerlendirmek mümkün oluyor mu?

    YanıtlaSil
  7. toka kutusu süperr.
    renklerine hele bayıldım.
    ne orjinal olmuş böylee

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş,eline sağlık Şanslıcım.Medinem'e de selam yolluyorum bu vesileyle:)))

    YanıtlaSil
  9. Çok şık bir kutu olmuş. Bu şekilde geri dönüşüm ile oluşturulan tasarımları daha çok seviyorum. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. aplaaa sakla elbet işine yarar.bence çok iyi fikir.eline sağlık.
    sana yeni blogumda sürprüzüm var sana kalbimden bir bağlantı verdim hemen sağ alt karıncıkta sağa dön aha orda aplaaa:)

    YanıtlaSil
  11. Süper bir fikir.sağol.Çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  12. 1)içimdeki yolculuk teşekkürler canım benim.İyi akşamlar...
    2)SMİLENA bu renkleri çok seviyorum.Seninde sevmene sevindim doğrusu.İyi akşamlar...
    3)gullesu çok teşekkürler.Seninde becerikli bir yönün vardır mutlaka.İyi akşamlar...
    4)kelebek canım benim atma konusunda güldürdün beni.Hepsini de yap yavaş yavaş yavaş...Sesiber'in bloğuna gidiyorum hemen merak ettim.Teşekkür ederim.İyi akşamlar canım.
    5)Bloğuma hoş geldin.Kedimi bir görmelisin çok keyiflidir gerçekten teşekkürler:)İyi akşamlar.
    6)emin kartal şu anda değerlendirmiyorum Bir tatil planım var.Tatile gidip geleyim pasaja vereceğim.Tatildeyken verirsem ilgilenemem.Teşekkürler:)İyi akşamlar.
    7)kubra zeynep kara çok teşekkürler arkadaşım.İyi akşamlar.
    8)ebvata Çok teşekkürler canım.Selamın başımın üzerine...İyi akşamlar.
    9)Hayal arkadaşım evet canım bende geri dönüşümden yanayım.Çok teşekkürler.
    10)Afacancım çok teşekkür ederim.Senin köyden biri olmak hoşuma gitti doğrusu.İyi akşamlar.
    11)ENERJİ teşekkür ederim canım.İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  13. pinokyoörgü07 (5 numarayı senin için yazdım canı okursan sevinirim.İsim yazmayı unutmuşum.Üstte.

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuş!Benim gibi bir kutu canavarı için hele:)Geri dönüşüm çalışması olması da çok güzel tabii.Aslında çalışmalarımızda kullandığımız malzemeleri seçerken,geri dönüşüm yapılabilecek türden olanlara dikkat etmeliyiz.Kutunun rengi de çok hoş olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. canım helal olsun gülüm yine maharetınıde zekılıgınıde konuşturmuşsun her işe yarar bu kutu ben bayılırım evde ıvır zıvır toparlar

    YanıtlaSil
  16. Hem fikir hem de kutu çok güzel ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık birtanem ben yokken boş durmamışsın içim açıldı inan.

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bir değerlendirme çalışması olmuş. sevgiler

    YanıtlaSil
  19. toka kutusu çok güzel olmuş canım renkleri süper ayrıca güzel dileklerin ve ziyaretin içinde teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Nekadar güzel olmuş.bayıldım ...harika görünüyor..krem kutularını atmıycaz artık:)),
    sevgilerr kocamann

    YanıtlaSil
  21. CANIM COK ŞİRİN OLMUŞ BU KUTUCUK HARİKASIN SEN YAA

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)