Pages

1 Haziran 2009 Pazartesi

CİCİ KIZ


Çok güzel bir hafta sonu geçirdim.İyi dilekleriniz sayesinde çok teşekkür ederim arkadaşlar.Cici kızım bitmişti aslında..Hafta sonu gezmelerimden dolayı yayınlayamadım bu cici kızı...Bir çok arkadaşımada uğrayamadım,ama yüklemeyi yapayım sizleri tek tek gezeceğim.Çok cici ama biraz çatıkmı ne?Arkadaşlar ördüğüm ipleri görmenizi istedim,o yüzden iplerle çekim yaptım bu sefer, 50 nolu dantel ipi kullanıyorum ben.Renk seçeneği çok,ipler parlak evet kalın ipe göre biraz daha uzun sürüyor ama ALLAH hepimize sağlık versin,acelemde yok.Bu cici kız hakkında düşüncelerinizi bekliyorum.
Resmi daha büyük görmek için resimin üzerini tıklayınız.
Hepinize ayrı ayrı sağlıklı,başarılı,sevgi dolu bir hafta diliyorum.

16 yorum:

  1. elinize sağlık, şeker bir bebek olmuş

    YanıtlaSil
  2. bana sorarsan her biri ay ri tatli ve simarik:))) senin kizlar sanki pek nazli gibi:)) Sansli kizlara dalmasin dikkatli ol:) Opuyorum seni.. medinem

    YanıtlaSil
  3. İlk yorum benden,tek kelime ile harika.Emeğinize sağlık.Başarılar...

    YanıtlaSil
  4. Ben sevdim bu cici kızı. Eline sağlık. Saçlarıda çok şeker ama.
    Mutlu bir hafta geçirmeni diliyorum tekrardan.

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel olmuş. Kaşlar biraz çatık ama böylede çok sevimli.

    50 no iple çalışmak biraz zor gibi ancak minyatür çalışmalar için çok mantıklı. Bende deneyeceğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok emek gerektiren ve bir okadarda güzel olmuş ...neden bitirmeden örerkende resimlemiyorsun ??yapmak isteyenlere aydınlatıcı olur ..bir fikirdi sadece ;))..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  7. senın bu cici kızlarına bayılıyorum canım arkadaşım sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Cici kız çok cici:)Ellerine sağlık.İyi haftalar dilerim sağlıkla,sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  9. Bu kızlar büyük bir ekip oldular:)Hepsi birbirinden şeker inan.Bu cici kız çatık kaşlı,sert bakıyor ama çook sevimli:)Gerçekten bunlar sabır işi..Ellerine,emeğine,yüreğine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. gercekten de cok cıcı bır kız olmus bu :)

    YanıtlaSil
  11. senin kızlar gerçekten cici ayy ben
    bayılıyorum vallahi hani becerbilsem bende yapacam da nerdeee:))

    YanıtlaSil
  12. yeniden çocuk olmadan oyuncakla oynamaya başlayacağım sayenizde.
    çokk tatlı olmuş yaa bayıldım
    ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım cici kızına upuzun şaçlarıda var, çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. cici kız çok cici olmuş hakikaten. eline sağlık. yeni cicler bekliyoruz:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. bayılıyorum bu şirinelere.nasılda incecik iple örüyorsun.vallahi bravo.
    sevgiler bırakıyorumm.

    YanıtlaSil
  16. çok şeker olmuş bayıldım.pasaja koysana sende bunları...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)