Pages

3 Haziran 2009 Çarşamba

PASTAHANE POĞAÇASI

MALZEME
1 paket margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı süt
2 çorba kaşığı şeker
1 çorba kaşığı mahlep
1 tatlı kaşığı tuz
2 yumurta
1 paket yaş maya
Kararınca un
YAPILIŞI
Yarım su bardağı ılık su ile maya eritilecek.Margarin,sıvı yağ,süt,şeker,mahlep,tuz,erimiş maya,yumurta 1tane sarısını üzerine ayır,kararınca un hepsi yoğurulup yarım saat mayalanmaya bırakılır .İçine isteğe göre malzeme koyulabilir.Peynirli,zeytinli,patatesli,sade vs isteğe kalmış.Yağlı kağıdın üzerine şekil verilip dizilir.Üzerine yumurta sarısı sürülür. Pağaçaların üzerine susam serpip 150 derecelik fırında pişirilir.
Afiyet şeker olsun.
Sevgiyle kalın

16 yorum:

  1. eline saglık yumuşacık puf puf oluyor ben bu gidişle fazla dayanamayacagım galiba kendimi mutfakta bulmam an meselesi:))

    YanıtlaSil
  2. henüz kahvaltı etmedim olsada yesek diye içimden geçirdim poğaçalarını görünce.ellerine saglık.bir tane hatta iki tane aldım.

    YanıtlaSil
  3. içimdeki yolculuk hemen gir mutfağa harika oluyor.Teşekkürler.
    Eylem teşekkür ederim canım.Yanımda olsanda ellerimle ikram etsem sana kimbilir kısmet olur belki.

    YanıtlaSil
  4. Cok nefis duruyor canim harika... Annem birde uzerine surerken yumurtanin icine pekmez damlatir azicik.. daha parlak ve rengi hos olsun diye.. sev giler, medinem

    YanıtlaSil
  5. Medinem çok iyi fikir deneyeceğim.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. selam ..bu yaş maya küp küp olanlardan mı ?yoksa toz şeklinde olanımıdır??..poğaçalar nefis çayıda demle geliYORUM ..AYRICA MAYDANOZDAKİ YORUMUN İÇİN DE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ...sevgiyle kal.....

    YanıtlaSil
  7. Kelebek küp küp olan canım.
    Hemen bekliyorum.
    Rica ederim ben teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir poğaça.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Canım çok lezzetli harika görünüor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Off bayılırımm.Mahlepi hiç kullanmadım hamur işinde,tadını merak ediyorum.Çok lezzetli görünüyor,ellerine sağlık Şanslı.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. canım ellerine saglık sen yaparsında kötümü olur nefis görünüyor. öptüm senı kocaman ...

    YanıtlaSil
  12. yumuşacık gözüküyor poğaça görünce tatmadan duramam:):)ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Kurbiş sana ellerimle servis yapmak isterdim canım.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. çayla güzel gider yahu.bi deyanında peynir püüff bak oram buram şişecek.canımız çekiyo yaw.ama ben hazır sevmiyom böyle evde yapılacak poğaca.eline sağlık

    YanıtlaSil
  15. afacanvelet gerçekten çok güzel oluyor.Tarifini yazdım annene yaptır.Sana bir şey olmasını istemem.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. hımmm..nefis..kokusu buralara geldii...:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)