Pages

27 Haziran 2009 Cumartesi

(Polyvore Mimi)



Çok severek izlediğim http://tasarimmekani.blogspot.com/ beni mimlemiş.Yeniliği çok seven mosquito ve medinem takip edenler bilir.Onlara çok teşekkür ederim tek kuruş bile ödemeden bu alışveriş imkanını bize sundukları için .Kendimi alış veriş merkezinde hissettim.Nasıl saldırmışım kıyafetlere,aksesuarlara,ayakkabılara ,çantalara :)Yalnız bir sorunum oldu bunları kombinasyonunu yaptıktan sonra büyütülmüş haliyle yüklemeyi başaramadım.Bende fotolarını çektim.Renkler biraz farklı ,birazda buğulu:)Resim benim için çok önemli,kusuruma bakmayın arkadaşlar.Bu alış veriş zevkinden hiç bir arkadaşımı mahrum bırakmak istemiyorum.Alış veriş yapmak isteyen bütün arkadaşlarım saldırsın.http://www.polyvore.com/
Hayırlı bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle:)
Sevgiler...


10 yorum:

  1. canimmm ne pratik cozumlusun ;)))) gelince gosteririm sana ins.. gelmeme az kaldi zaten. Cok zevkli degil mi .. yok yok yani :))medinem

    YanıtlaSil
  2. Medinem aslında çok güzel modeller ve renkler var burada hiç güzel olmadı.Üüühüü!

    YanıtlaSil
  3. İlk fotodaki bileziği çok beğenmiştim sen almışsın:))
    Büyük halini kendi sayfana girip setini açtıktan sonra sağda paylaş türü bir buton olayı var. "embed on your blog" seçeneğinden kodu alıp kopyalayıp html şeklinde postuna yapıştırıyorsun. O kadar.

    YanıtlaSil
  4. sesiber evet canım kolaydır belki ama yapamadım.Yine deneyeceğim.Kafama takıldı ama geçti artık.Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  5. sanslicigim, baskalarini da yayinlarsin.. sonucta tekstil dalinda bir hayli bilgilisin ve tasarim yapmayi da seviyorsun... Yaptiklarini kendi dosyanda tutabiliyor eklemeler yapabiliyorsun... medinem

    YanıtlaSil
  6. Şanslıcım,eline sağlık cıvıl cıvıl seçimler olmuş.
    Fotoğrafları en klasik yöntemle alabilirsin;
    ekranda o görüntü açıkken klavyendeki PrtScrn ye bir kere basıp,sonra bir Paint sayfası açıp yapıştır dersen ekranın görüntüsünü almış olursun,kesip kaydetip kullanırsın sonra.

    YanıtlaSil
  7. :)))Şanslı çok şekersin ya:))Medineme rezil oldum bacım demişsin ya,çok güldüm:))İtiraf edeyim ,ben de en az 1 saat uğraşmışımdır büyük halini ekleyebilmek için:)Ama konbinlerini beğendim,ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ebvata canım çok incesin.
    Yardımın için teşekkür ederim.
    Deneyeceğim!
    mosquito sen gülüyorsun da ben gülmüyormuyum.Yorumları bile yazarken karşımdaymışsınız gibi gülüyorum.Kombin daha güzel olabilirdi ama mağazalarda gezinemedim şu sorun bacıcazım...

    YanıtlaSil
  9. Modeller çok güzel,eline sağlık canım.(benim ufaklıkları sünnet ettirdim, bu aralar kimseyi ziyaret edemedim canım kusura bakma) sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)