Pages

18 Haziran 2009 Perşembe

EMİRGAN'DA BİR GÜN

Emirgan'da bir kahvaltı yapalım diye başladık güne:)Çok güzel bir havaydı bugün.Emirgan'ın havası çok güzel,deniz kenarı olduğu için oksijeni bol...Termosa çayı doldurduk Emirgan'ın bahçesinde bulduk kendimizi.Burada çay içilmez mi?
Kahvaltı soframızı hazırladık hemen.Okullar tatil olunca iki yeğenim ve ağabeyimin eşi bize geldiler.İki ablam ve beeeeeeeeeeen 6 kişi idik sofrada.Çok keyifli bir kahvaltı yaptık.Ablam da çay koymaya çalışıyor.
İşte bizimkiler:)Her şeyi sizinle paylaştığımı biliyorlar.Hepsi başka bir yere baktılar.Malum tehlike arzediyor.Ben de resim çekmekteyim.
Emirgan'a giderim de böyle bir manzarayı kaçırırmıyım.Tabii ki kaçırmam!
Her şey o kadar güzel yapılmışki,insanların ihtiyacına göre her şey düşünülmüş.Burası Emirgan'ın mescidi:)
Çok resim çektim, arasından seçerek yayınlıyorum.Aslında hepsini görmenizi isterim.
Ne kadar güzel bir manzara değil mi? ''Sarı köşk'' Türkiye'miz bir cennet bence...
Çok güzel bir vakit geçirdik.İyiki geldik dedik hep beraber.Emirgan'ını her yerini gezdik.
Bu da benim adamım!Bakarmısınız bizi karşısında görünce ne kadar şaşkın çıkmış resimde.
Hayvanları ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz.Bu güzellikleri görünce hiç dayanamıyorum.Burada balıklar,ördekler,su kablumbağası vs. gibi canılar bulunmaktaydı.Hafta arası geldiğimiz için kalabalıkta değildi.Hepimize yetecek kadar oturma alanları var.Çok çok çok güzel hazırlanmış.İnsanlarımız kıymetini bilirse ,ama malesef insanlarımız kıymetini bilmiyor.
Resmi daha büyük görmek için resmin üzerine tıklayınız.
Sevgiler...

19 yorum:

  1. gezmek oldumu işte böyle eş dost sevdiklerinle olacak hayırlı cumalar resimlerde çok net ve güzel çekmişsin türkiyenin her yeri gezip görülmeye değer.benim imkanım olsa yurt dışında hiç işim olmaz türkiyeyi gezerdim adım adım.
    güzel hafta sonları diliyorum

    YanıtlaSil
  2. resimlerle beraber bizi de gezdirmis oldun... cok guzelmis oralar... manzara doga hayvanlar guzellikler insani buyuleyecek derecede... Oyle gezintilere cikmaniz da hos, mekan degisikligi farkliliklar cok rahatlatiyor ruhunu degil mi? Sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzel yerler ve çok güzel fotoğraflar :)keyifli bir gün olmuş sizin için.daha nice böyle günler olsun değil mi :))sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Çok özledim inan yıllar oldu birtanem. O sincabı da nasıl yakalamışsın sen öyle yerim o masum bakışını ben onun. Birdahakine beraber piknik yapmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. çiceklerin güzelliğine bak...bende çok özledim oraları, ağustosda inşallah orda olucam...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok mutlu oldum sizin adınıza. Çok güzel yerler ve dostlarla daha da güzelleşiyor böyle ortamlar. Daha nice mutlu günlere:) Sevgiler,selamlar...

    YanıtlaSil
  7. Harika bir gezi olmuş.İmrendik doğrusu:)Saygı ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. çooook güzel resimler, bende gitmiş kadar oldum sayende, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Allah içinize sindirsin.Çok güzel bir yermiş:))hayırlı cumalar:)

    YanıtlaSil
  10. ZIYARETIN YORUMUN IICIN COKKK TSK ARKADASIM

    YanıtlaSil
  11. AYY NE KADAR GÜZELDİR EMİRGAN BENDE NE ZAMANDIR GİTMEK İSTİYORUM AMA BİR TÜRLÜ FIRSAT OLMADI SEN NE GÜZEL GEZMİŞSİN ŞANSLICIM...

    YanıtlaSil
  12. şimdi istanbulda olmak vardı ....çok güzel resimler ben gitmiş kadar oldum ..tekrar tekrar baktım ...böyle güzellikleri biz arkadaşlarınlada paylaşman çok hoş ....sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  13. çok güzel ya. özledim bende böyle kahvaltıyı yapmaya. hiç gitmedim emirgana. ama sayende resimlere gitmiş oldum.

    YanıtlaSil
  14. türkiye cok güzel ya, cok özledim..
    ama..
    türkiyeee bekle ben geliyorumm yakinda ;)

    YanıtlaSil
  15. Ah ah bu ne güzel resimler böyle.
    Çok güzel görünüyor.
    İçimi açtın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir o kadar da güzeldi...Vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık.En kötü günlerimiz böyle olsun.Şanslıyı da benim için öp yanaklarından. :) :)

    YanıtlaSil
  17. Ezgi iyi ki varsınız.
    Sizi çok çok çoooooook sevdiğimi hiç unutmayın.Öptüm.

    YanıtlaSil
  18. Emirgana gitmeyeli yıllar oldu.Sarı köşke gitmiştim,çok beğenmiştim.Yaz bitmeden gitmek istiyorum ben de.Fotoğraflar ne kadar güzelmiş,sincapa bayıldım:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler,Şanslı,Emirgan'ı çok güzel fotoğraflarla tanıtmışsınız,çok beğendim ,elinize sağlık,Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)