Pages

27 Haziran 2009 Cumartesi

MİS GİBİ LAVANTA

Arkadaşlar bu sefer aklımdan lavanta kesesi geçti.İki yönlüde kullanılabilinir.Bir yanı açık pembe diğer yanı da koyu pembe.
Ben lavanta kesesi dedim ama bir çok güzel koku koyulabilinir içine.Çamaşır dolaplarına,banyoya dolaparına yada banyo duvarına bir çok yerde kulanabilirsiniz.Ben bir kaç yer söyledim arkadaşlar.Bu lavanta kesesini başka nereye koyabiliriz?Bir kaç tane de siz söyermisiniz?
Resmi daha büyük görmek için resmin üzerine tıklayınız.
Hayırlı bir hafta sonu tatili diliyorum hepinize.
Sevgiyle kalın...

13 yorum:

  1. ellerine sağlık canım harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. günaydın canım güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim
    lavanta keseside çok güzel olmuş ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Mutlu hafta sonları! Blog arkadaşlığı da bir başka oluyor, güne başlarken göz atmadan edemiyorum. El örgüsü torbalar hoş olmuş, ellerine sağlık. Antalya'dan selamlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. canım bayıldım.pembiş pembiş.giysi askıların arasında mis gibi koku verir.ellerine sağlık.
    sanada şahane bir haftasonu dilerim..
    çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım...yaratıcılıkta üstüne yok.)ben onu gardrobuma koyacğım.)

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglık canım.ben aldım ve yatak odama koyup içine çiçeklerde koyup astım.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. ben salondada kullanırım türüm türüm koksun.elllerine sağlık çok hoş olmuş yine..

    YanıtlaSil
  8. İçine, kokulu kuru çiçeklerden veya sabun da konulabilir ama sanırım en iyi seçenek lavanta.Kesenin dizaynı da hoş olmuş.Bence banyo havlularının arasına konulması iyi bir fikir:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Lavanta kokusuna bayılırım. Tam benlik bir yazı olmuş yani :) emeğine sağlık çok güzel olmuş..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. güzel olmus gercekten..
    seninde kandilin kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Evet koku koy canım güzel olur bence de sıkılınca banyoda pamuk falan koyarsın. Güzel haftalar dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. şeker gibi...
    renk seçimleri çok hoş...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)