Pages

12 Haziran 2009 Cuma

UÇ UÇ KELEBEK




Arkadaşlar kelebek çalışmama başlamadan önce ne yapacağıma karar veremiyorum.Ev halkından yardım istedim ablalar ne yapayım diye.E.Ablam bana kelebek yap dedi bu çıktı ortaya:)Kelebeğin kanatlarına kumaş kullandım.Bir ara şemsiye çikolata yayınlamıştım onun çubuklarınıda baston yapmak için kullandım.Antenlerine ve kollarına bükülebilen tel takıldı..İstediğim şekili vermek için.Kelebeğim uçuşa hazır.
Resimin daha büyük görünmesi için resimin üzerine tıklayınız.
Hayırlı bir hafta sonu sizlerle olsun.
Sevgiler

20 yorum:

  1. yüz ifadesdi ne kadar daq şirin olmuş öyle :)

    YanıtlaSil
  2. gülümseyen kelebek yine harikasın herzamanki gibi ayy çok sevdim ben bunu ama benim olsun yaa:((

    YanıtlaSil
  3. allahım nekadar şirin olmuş bu böle sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  4. ama çokkk şirinnn yaa bastonuda varmış pembiş pembişş:)ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Ay inanamıyorum Şanslı:)Neyi farkettim biliyomusun,yaptığın tasarımların her biri başlı başına birer karakter gibi oluyor,çizgi film karakterleri gibi:))Çok şeker bu kelebek ya,baston fikri de süper,orijinal ve sevimli bir çalışma olmuş,tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  6. cok guzellll... elindeki bastonu gorunce hemen anladim zaten neyden yaptigini... :))))) medinem

    YanıtlaSil
  7. cok guzel olmuş gerçekten.... kelebeğin yüzüne baktıkça insanı gülümsetiyor ...

    YanıtlaSil
  8. Bastonu da çok yakışmış kelebeğimize, ne kadar da şirin olmuş. Eline emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. koleksiyon tamam artık.sen şu pasaja bir an önce üye ol şekerim.niye olmuyorsun ki.
    çok tatlı olmuş bayıldım..

    YanıtlaSil
  10. didem-turkuaz eşarp teşekkür ederim.
    içimdeki yolculuk hay hay canım.Teşekkürler:)
    cansudere siz böyle dedikce gaza geliyorum cansu'cum.Teşekkürler:)
    Kurbiş teşekkürler canım.
    mosquito canım ya çok teşekkürler çok fena gaza geliyorum.Çok güzel sözler duyuyorum hepinizden.
    tasarım mekanı bastonu değerlendireceğimi yazmıştım zaten.Zamanı uydu sanırım.Teşekkürler:)
    armina beğenmene çok sevindim .Teşekkürler canım:)
    SMİLENA canım sen beni en sonunda üye yapacaksın pasaja..Bir tatil planım var gelince söz.Beğendiğine sevindim birtanem.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  11. Mutlu kelebek ne güzel bacak bacak üstüne atmış öyle :)

    YanıtlaSil
  12. GÜNAYDIN CANIM GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİ DİLERİM
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  13. Kelebek hastası olan ben harika kelebeğine bayıldım:))ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,kelebeğin çok şirin.Ellerine sağlık hayatım.
    Orkidenin toprağı her zaman nemli olacak ama çok sulu olmasın.Bir de yapraklarına fıs fıs ile arasıra su serpersen hoşuna gidiyor:))Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok şirin bastonuda çok yakışmış. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. harika olmuş bayıldım ben buna yaa.
    maşallah becerikliliğine

    YanıtlaSil
  17. Çok mutlu ve güzel bir kelebek olmuş bu. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel. Hele bastonu. Bastona bayıldım ben.

    YanıtlaSil
  19. ben bole sevımlı kelebekcık gormedımmmmmm :))))))

    sahane olmus yuzu mımıklerı :))

    YanıtlaSil
  20. ne kadar da şirin şanslımı adı yoksa canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)