Pages

11 Haziran 2009 Perşembe

MUHALLEBİLİ KURABİYE

KURABİYESİ
3 yemek kaşığı yoğurt
250 gr margarin
1 paket kabartma tozu
1 tutam tuz
Aldığı kadar un
MUHALLEBİSİ
2 yemek kaşığı mısır nişastası
1 yumurta sarısı
6 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya
1 bardak süt.
YAPILIŞI
Kurabiye hamurunu elde ettikten sonra hamur yarım saat dinlenecek.Muhallebi ise soğuması lazım,sıcakken hamurun içine koymak zor oluyor.150 derecelik fırında pişirilcek.Kurabiyeler piştikden sonra soğumaya bıraklacak.Daha sonrada pudra şekerine bulayıp servise hazır hale gelcek.Arkadaşlar bu kurabiyeleri bugün bana misfir olarak gelecek arkadaşıma hazırladım.Benim çok sevdiğim bir kurabiye !Bakalım arkadaşımda benim gibi beğenecekmi?
Sevgiyle kalın

11 yorum:

  1. muhallebiyi sevdiğimden yazdım tarifi
    hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  2. eline saglik canim.. ins. begenir arkadasin ve hosca vakit gecirirsiniz... sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  3. Sevilmez mi. Sıcacık bir çayın yanında ikram edilen taze kurabiyeler. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Harika görünüyor.Ellerine sağlık:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Evet ben de çok severim bu kurabiyeyi,bir ara sık yapıyordum,bu ara pek yapmadım.Bir de senin tarifi deneyeyim:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. kurabiye ve muhallebi:)
    muhteşem iki tad bir arada ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. güzel bir tarifmiş.daha önce duymamıştım.yapmak isterim.
    eline sağlık.becerikli arkadaşım.her iş de geliyor elinden..
    seni öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyor lezetini merak ettim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ben ilk kez duydum, muhallebili kurabiye'yi. görüntüsü çok güzel. eminin tadı da güzeldi.

    YanıtlaSil
  10. Benim çok sevdiğim kurabiyelerden biri=)Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)