Pages

11 Haziran 2009 Perşembe

(SEVDİM BEN BU MİMİ)

Çok zevkle izlediğim benim canım arkadaşım http://cansudere-lalezar.blogspot.com/ beni mimlemiş.Sorular çok kolay ben sevdim bu mimi..Teşekkür ederim arkadaşım.Mimime başlıyorum:)
S-1-Kullandığınız parfümün markası nedir?
euphoria Calvin Klein.
S-2-Kullandığınız kremin markası nedir?
Benim cildim hassas olduğu için her kremi kullanamıyorum.Bepanthen krem kullanıyorum.Doktor tavsiyesi çok memnun kaldım.Yine doktor tavsiyesi yazın krem kullanmıyorum.Ve onca para vermeye gerek yok bence..Çokda ucuz:)
S-3-Şuan okuduğunuz kitabın adı nedir?
Beyaz müslümanların büyük sırrı..
EFENDİ-2
Soner Yalçın
S-4-En son aldığınız 3ürün adı nedir?
speedo deniz gözlüğü
EllE çanta
Pazardan axxel eşofman
S-5-En çok sevdiğiniz 3 dizi filim nedir?
Elveda rumeli,canım ailem,melekler korusun.
Gelelim şimdi kimler mimlenecek.
Sevgiyle kalın.

5 yorum:

  1. güzel bir mimmiş.
    elveda rumeliyi bende çok severim...

    YanıtlaSil
  2. Sen de sevgiyle kal.Yanıtlıycam en kısa zamanda:))

    YanıtlaSil
  3. Mimin soruları eğlenceliymiş:)Bu parfüm çok hoş gerçekten,ben de seviyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. canım benım sevgiler öptüm cicim...

    YanıtlaSil
  5. selam biraz geç geldim ama mimimi aldım gidiyorum ...bu arada bir çok benzerliğimiz varmış bende bepanten krem kullanırım çok ta memnunum ....sevgiyle kal ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)