Pages

9 Mayıs 2010 Pazar

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN!!!

Eğer bir bebek sahibi olmak isteniyorsa onu bakabilirmiyim?ona bir gelecek verebilirmiyim?onu eğitebilirmiyim,okutabilirmiyim,iyi bir anne olmaya sağlığım müsayitmi?mi mi mi mi bir sürü soru!!!artık öyle bir devirki bir tabakta fazla koyarım ne olacak devri geçti artık.Doğurupta sokakta mendil sattırıyorsa bir anne bu anne anne değil...Vicdanı çocuğuna sızlamayan birisinin zaten kimseye sızlamaz.Anne dediğin vefakar,cefakar olmalı.Kendi çalışıp çocuğuna bakmalı,aile eğitimi vermeli,okutmalı vs.Ölene kadar annelik sorumluluğunu bırakmamalı.Sokakta suç işleyen bütün çocukları anneler yetiştiriyor.Ben hiçbir zaman çocuklara kızmıyorum,hep ailelere kızıyorum.Çocuğa verilen sevginin mutlaka karşılığı var diye inanıyorum.Peki bu çocuğu bir tek annemi yetiştiriyor diye sorabilirsiz.Sorun!!!baba için söyleyeceğim o kadar çok şey var ki!onu haziran ayının ikinci haftasına saklıyorum.
Annelik sorumluluğunu almış bütün annelerin anneler gününü kutlarım...
Resimdeki gül bahçemizin gülü annelere gelsin.
Sevgiler:)

6 yorum:

  1. Canım benim çok teşekkür ederim
    kutladığın için(: benim düşünceli arkadaşım..Bende senin ve annenin anneler gününü kutlarım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sayın Şanslı,
    Anneler gününüz kutlu olsun.
    Sevgi ve saygılarımla

    YanıtlaSil
  3. Annelerimizin anneler günü kutlu olsun, ayrıca cok da güzel yazmıssın.

    YanıtlaSil
  4. canım anneler günün kutlu olsun nice seneler mutlulukla
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler canım, annenin ellerinden öperim.Tüm annlerin anneler günü kutlu olsun. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Güzellik geç oldu ama bende de kutlu olsun

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)