Pages

16 Mayıs 2010 Pazar

SÜSLÜ PİSİ KALIBI

 
Süslü pisi ile tekrar çıktım karşınıza!bu sefer sizinle kalıbını paylaşmak istiyorum.Bu kalıbı sevgili annekaz'ın bizimle paylaştığı kalıpların arasından seçtim.Biliyorsunuz kedilere dayanamıyorum ben.Bu süslü pisiyi yaparken masa üstü süsü ve dikiz aynası süsü olarak yapmıştım.Ama siz çocuğunuza koca bir oyuncak olarakta yapabilirsiniz.Ben keçe kullandım ama siz kumaşta kullanabilirsiniz.Çocuğunuza karne hediyesi,yaş günü hediyesi,büyüklere verebileceğiniz şirin bir hediye olabilir.Biliyorsunuzki şirin,sempatik şeylere çok ihtiyaç var:))

Güzel bir pazar günü sizinle olsun.
Sevgiyle kalın.)
Sevgiler:)

5 yorum:

  1. teşekkürler canım.
    her günü ayrı güzel ,yeni bir hafta olsun. öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. ayyy arkadaşım süper paylaşım bende yapcammmmmm.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hem basit birşeye benziyor,hem şirin.Sen de baya düzgün çalışmışsın Şanslı,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Ben nasıl cameo ile özdeşleştiysem sende pisilerle özdeşleştin şeker :)

    YanıtlaSil
  5. bu çok sevimli olmuş elinize sağlık bu arada kedileriniz çok tatlı benim köydeki kedilerime benziyolar.sitemi incelerseniz sevinirim.www.doludolubilgi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)