Pages

31 Mayıs 2010 Pazartesi

KOLLARI DANTEL DOKUMALI PEMBE TİŞÖRT


Merhaba arkadaşlar!İstanbul'da havalar çok sıcak ,sıcaktan öte nemli...Şikayetçimiyim? asla:)Sıcak havaları çok seviyorum...Su varsa sorun yok.Evimiz en üst kat olduğu için sauna gibi...Teyzem ameliyat geçirdiği için klimayıda çalıştıramıyoruz.Binanın dışına mantolama çalışması yapacaklar.Camlar kapanacak bakalım o zaman ne yapacağız.Üst resimdeki çalışma ablamın çalışması,daha önceden siyahını yapmıştı.Bana yakıştığını söyleyerek siyahı bana verdi burada .Konu mankeni ben deniz.Beğendiğiniz hazır düz bir tişörtü alıyorsunuz.Kollarına böyle ağ örerek tamamlıyorsunuz.İp olarak 50 nolu merselize dantel ipi kullanılmıştır.Kol uçlarına kurdele geçirerek büzgü sağlanmıştır.


Sevgiyle kalın:)

13 yorum:

  1. SLM.ÇOK HOŞ OLMUŞ.ELİNE SAĞLIK.İYİ GÜNLERDE GİY

    YanıtlaSil
  2. Ablanızın ellerine sağlık,çok şirin olmuş çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Ne akıllı kızlarsınız ayol. Şahane olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. güle güle giy ,artık buna birde pembe yüzük gerekir.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Pembesi de çok şık olmuş arkadaşım.
    Güle güle kullan..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Canım çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. rengi şeker model şeker içindeki çok daha şeker:))))

    ellerine sağlık ablacığının , çok güzel olmuş canım

    YanıtlaSil
  8. Bu renk çok yakışmış.Ben pembe hastasıyım.Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  9. Çok şık olmuş, ellerine sağlık :) iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  10. selam bizde aydın'da pişiyoruz ve benimde en son kat dahada sıcak olacakmış..bende olsundiyorum çünkü çok sıcağı çok seviyorum...buluz çok hoş olmuş anlanızızn ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Siyahını da çok beğenmiştim.Pembesi de ayrı güzel olmuş Şanslı.Ablanın ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. bayıldım bu fikre ablacım süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)