Pages

21 Mayıs 2010 Cuma

ŞANSLI KOLYE(Hafta arası macerası)


Merhaba arkadaşlar!bir kaç gündür bilgisayasrımdaki arıza nedeniyle size dönemedim.Neyseki her şey çözüme ulaştı.Şanslı kolye ile karşınızdayım.Kolye ucu seramiktir.
Size hafta arası yaşadğım bir olayı anlatmak istiyorum.Sağlık kontürollerini yaptırmak için teyzem İstanbul'a geldi.Eminönüne gitmek istedi.Ben de çok severim orayı,malzemeler varya...Teyzem çok kafa dengidir.Neyse Eminönüne gittik,çarşının altını üstüne getirdik o gün.Teyzem o kadar çok yoruldu ki!her yere oturtamazsında.Biz sonunda Beyazta geldik.Sonra teyzemi ikna ettik,bulduğumuz bir yere oturduk.Artık yerde seçmiyoruz biz yeğenler.Tek amaç biraz teyzemi dinlendirmek.Hava nasl rüzgarlı,tozu dumana kattı.Bizim dördümüzde alerjilerde azdı.Hapşuuuuuuuuuuuu::)Tam Beyazıt meydandayız.Oturmak için bir bedel vereceksin.Ne içelim ne içelim:)Baktık etrafa içilecek gibi değil.Hazır birşeyler içelim dedik.Dördümüzde meyva suyu içmeye karar verdik.O teneke kutularda olanından.Dört meyva suyu geldi.Ben açtım içmeye başladım.Üçü açmadı daha,o sırada gözüm bıraktığı makbuza takıldı.Dört meyva suyu 20 tl...Aaaaa bu ne dedim.Meyva suyunun tanesi 5 tl mi?evet abla dedi.Aaaaa bu ne ya dedim ,bilseydim açmazdım dedim.Manzara yok,temizlik sıfır,toz dumana katılmış,fiyat fahiş...Ablam dediki ne burası Hilton mu dedi.Topla bunları dedi.Teyzemin bir komiğine gitti.Dur durdurabilirsen,nasıl bir gülmek.Beyazıt meydanı koptu.Tabi teyzem güldükçe bizde aynı haldeyiz.Çocuk bana döndü abla onlar kurtardı,kabak senin başına patladı dedi.Neyse biraz dinlendik 5 tl ödedik kalktık.Bize böyle yaparlarsa yabancı turistlere ne yaparlar siz düşünün.Yüz karaları:(

Sevgiyle kalın:)

7 yorum:

  1. boş ver şanslıcığım güzel bir anı olmuş .sevgiler

    YanıtlaSil
  2. kolyen mükemmel çok beğendim .

    güzel bir anı olacak size bu. Cennet ülkemin insanı niye bukadar fırsatçı hiç anlamış değilim. kaliteyi güzelliği normal fiyatlarla sunup daimi olalım diyen yok herkes ikigünlük karın peşinde:)))
    ne diyelim Rabbim gözlerini doyursun.
    Canım güzel bir haftasonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. canm o kolyeyi sen mi boyadın yaptın anlamadım ben şimdi?? aslında bir yere oturduğunda önce fiyat listesi soracaksın ne kadar diye.ama gerçekten öyle artık turistlerde uyandı ucuz ve kalite arıyor çoğu pazarlık bile yapıyorlar..

    YanıtlaSil
  4. içimdeki yolculuk (funda)
    Canım benim kolye ucunu ben yapmadım,hazır aldım.Zincir ve kurdeleyi takarak bu hale getirdim.Seramik işine el atmadım daha...Onuda yapmayı düşünüyorum aslında...Doğru söylüyorsun.Fiyat listesine bakmak lazım önceden ama biz yorgunluktan bunu düşünemedik.Bu fiyat olabilir ama manzara olur,temizlik olur,yani oturduğun yere değer.Böylede olunca aptal yerine koyuyorlar insanı.O zaman tepki veriyorsun tabiki...
    Turistler inşallah uyanmışlardır.Onların uyanmasıda öemli tabiki ama bu zihniyet ayıp yani...
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi yapmışsınız.Böyle tepki vermek iyi olmuş,milleti enayi yerine koyuyorlar gerçekten..Ama güzel bir anı olmuş:)
    Kolyeyi çok beğendim.Seramik ve cam takılar hoşuma gidiyor..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş:) ellerine sağlık.Umarım bol şans getirir alana da canım.

    YanıtlaSil
  7. Bu arada adama iyi cevap vermişsin, aptal yerine konmaya tahammül edemez bende derdim inan iyi demişsin canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)