Pages

18 Mayıs 2010 Salı

KIRMIZI TÜLLÜ TIRNAKLAR!!!



Arkadaşlar mayıs aynın COSMO gril dergisini almıştım.Derginin içinde gördüm ve uygulamak istedim.Orada gördüğüm böyle tül ama aralarında desenleride vardı, renk ise bordoydu.Bende düz kırmızı tül olduğu için bunu tercih etmek zorunda kaldım..Birde gece yaptım bu denemeyi parlatıcı oje ablamın odasında kaldığı için ben simli kullanmak zorunda kaldım.Parlatcı olsa daha güzel olacaktı.Her tınağa göre bir tül kesiyorsunuz.Parlatıcıyı sürdükten sonra parlatcnın üzerine tülü yapıştıryorsunuz.Burada yapıştırıcı görevni parlatıcı üstleniyor.Kuruduktan sonra üzerine bir kat daha sürüyorsunuz işlem bitiyor.Diğerlerine göre daha uzun sürüyor ama değişiklikten hoşlananlar için o kadar olacak değil mi?
Sevgiler:)

16 yorum:

  1. süper görünüyor bence canım, ama benim için fazla iddialı :)

    YanıtlaSil
  2. ilahi arkadaşım nelerle uğraşmış ne hoş olmuş ya:))bu arada saol arkadaşım.annenin boğazda bir kesik var.ama gözümüzle görmedik tabi tellere falan da takılmış olabilir yada başka hayvanlar ie kavgada.ama dediğim gibi umarım bunu yapan bir insan değildir.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. baya değişik bişi olmuş..sonrası kolay çıkıyodur demii

    YanıtlaSil
  4. Funda'cım kolay çıkıyor.Bildiğimiz gibi asetonla çıkarıyorsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Bende nette görmüştüm siyahlı olanını, en kısa zamanda denyeceğim ama şimdi tırnaklarım maviş maviş.. (http://www.igneileiplik.com/2010/05/sandeletim-tasl-terlik-oldu-diy.html) kıyamam başka bişi yapmaya:))

    YanıtlaSil
  6. He türlü tırnak gördüm ama tüllüsünü ilk defa görüyorum ne yalan söyleyim.. Değişik bir tarz. Bana yakışmaz.:)))Beğenenler vardık mutlaka. Çok iddialı çok.. Ama güzel uygulamışsın canım. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. canım çok ilginç ve iddialı bir görüntüsü var.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Harika ve çok orijinal bir fikir!Değişiklikten hoşlananlar için süper gerçekten..

    YanıtlaSil
  9. canım çok hoş olmuş da bu tülü nereden bulacam ben bende istiyommmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  10. çok hoş ve farklı bir tarz.. ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  11. cansudere
    Canım benim kumaş satan yerlerde bulabilirsin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Değişik olmuş.Güle güle kullan canım:))Hayırlı cumalar:))

    YanıtlaSil
  13. komşu komşuuuu huuuuu arkadaşımmmmm ses ver banaaaaa:))

    YanıtlaSil
  14. valla merak ettim arkadaşım alışmışım hergün sesinin çıkmasına.bende seni seviyorummm tabiii şanslıyıdaaaa:))sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Kokoşum benim tırnaklarına sinek girmez eheh :)

    YanıtlaSil
  16. STİL'im ya hiç aklıma gelmemişti.Süpersin valla:)
    Sevgiler tatlım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)